مدیرعامل سابق بانک صادرات به خبر روزنامه ایران واکنش نشان داد.

"جزئیات جلسات جهرمی با امیر منصور آریا" این تیتر شاید با فونت کوچک در صفحه نخست روزنامه ایران قرار گرفته بود اما حکایت از جزئیات تازه ای پیرامون پرونده اخیر فساد مالی موسوم به اختلاس سه هزار میلیاردی داشت .
سید محمد جهرمی ،‌مدیر عامل سابق بانک صادرات در واکنش به خبر منتشر شده روزنامه ایران به خبرآنلاین گفت : اینجانب هیچ مذاکره حضوری و تلفنی امیر منصور آریا (مه آفرید امیر خسروی )متهم ردیف اول فساد مالی چه قبل از شناسایی این فساد و چه بعد از آن نداشتم .
فقط بعد از دستگیری ایشان در بانک صادرات با هماهنگی مسئولان دادگستری خوزستان به منظور شناسایی اموال و دارایی گروه امیر منصور آریا با برخی از وابستگان و مسئولان شرکت های مربوطه با حضور مسئولان دیگر بانک در دفتر کار ملاقات کردم که منجر به شناسایی بخشی دارایی های این گروه شد. او افزود : تمام این اسناد در اختیار مسئولان قضایی خوزستان طی نامه ای رسمی قرار گرفت. جهرمی  گفت:" مسئولان روزنامه ایران و برخی از مسئولان دولتی  سعی بر دادن آدرس غلط به جامعه را دارند  که توصیه می کنم  به جای فرافکنی پاسخگوی عملکرد در پشتیبانی و حمایت از افراد فاسد و برخی از مسئولان دولتی رشوه گیرنده باشند و خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند تا بتوانیم خدمتگذار واقعی مردم باشیم."
39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =