۰ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵

فروردین امسال کارگاه" فهم معماری ایران از پنجره بوشهر"توسط دبیرخانه رویدادهای معماری وابسته به مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران برگزار می شود.

میز گرد اعضای شورای سیاست‌گذاری کارگاه فهم معماری ایران فردا در کافه خبر برگزار می شود.در این نشست دکتر مهدی حجت، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، دکتر ناصر نوروززاده چگینی استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی و دکتر محمدرضا رحیم‌زاده عضو هیات علمی دانشگاه شهیدبهشتی، در  کافه خبر حضور خواهند داشت.
کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر هفتمین کارگاه از سلسله کارگاههای فهم معاری ایران است که بهار 91 در شهر بوشهر برگزار می‌شود. پیش از این نیز این کارگاه به اصفهان، کاشان، شوشتر، گرگان و بیرجند سفر کرده است.
شهر بوشهر 26 تا 31 فروردین 91 میزبان صدها معمار، دانشجو و دانش‌آموخته معماری است که در قالب کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر، برای بررسی ظرف زندگی مردم آن سرزمین به کرانه خلیج فارس سفر خواهند کرد.
بزرگترین کارگاه معماری کشور که در این دوره بوشهر را مورد مطالعه قرار می‌دهد، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره کارگاه را در اسفند سال 90 فراخواند که با استقبال دانشجویان و دانش‌آموختگان معماری و رشته‌های مرتبط مواجه شد. در مرحله نخست و پس از فراخوان، حدود 1800 نفر در قالب حدود 600 گروه برای شرکت اعلام آمادگی کردند. در نهایت و پس از 2 مرحله گزینش علمی، 71 گروه همراه با 10گروه برگزیده بوشهری و 6 گروه برگزیده در کارگاه پیشین، برای حضور در کارگاه انتخاب شدند.
هم اکنون بیش از 100 نفر از اعضای شورای سیاست‌گذاری، شورای راهبردی، کارگروه علمی، کارگروه فرهنگی و هنری، کارگروه اجرایی و سایر بخش‌های دبیرخانه کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر، برای برگزاری هرچه بهتر این کارگاه مشغول فعالیت هستند

شما هم می توانید نظرات و سئوالات خود را از همین جا با ما درمیان بگذارید.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =