ایسنا نوشت:

 دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:حق مخالف با معاند نباید در رفتار سیاسی ما مخلوط شود.
 
حبیب الله عسگراولادی بیان این‌که وحدت و همگرایی یک ارزش و نیز یک راهبرد اصلی در پیروزی انقلاب بوده است، اظهار کرد: در مقابل آن راهبرد دشمن تفرقه‌افکنی و ایجاد شکاف بین دولت و ملت، قومیت‌ها، مذاهب، روشنفکران و نخبگان برای فروپاشی نظام بوده است، اختلاف‌افکنی در میان مردم یکی از تاکتیک‌های اصلی نبرد نرم علیه ملت است به همین دلیل هم امام (ره) و هم رهبری همواره مردم و نخبگان را به وحدت فرا خوانده و می‌خوانند.
 
وی افزود: شرط توفیق دولت در پیشبرد گفتمان پیشرفت خدمت و عدالت، هم‌اندیشی و همدلی صمیمانه با مجلس است. مجلس هم برای پیشبرد اهداف قانونی خود باید با دولت صمیمانه هم‌اندیشی و همدلی داشته باشد. حریم هر دو قوه باید از طریق اعضای آن محترم شناخته شده و دقیق، دو طرفه رعایت شود. حرکت روی خط قانون ضامن همگرایی دولت و مجلس است.
عسگراولادی هم چنین درباره ی فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براین‌که باید بین منتقد و منتقد تفاوت قائل شد، اظهار کرد:حق مخالف با معاند نباید در رفتار سیاسی ما مخلوط شود، مخالف حق نقد و داشتن دیدگاه متفاوت را دارد، کار او در مسیر اصلاح است، اما معاند معمولا در مسیر افساد قرار می‌گیرد و قصد اصلاح ندارد، البته کسانی هستند که نسبت به عملکرد دولت و مجلس انتقاد دارند، اینها باید نقد خود را صریح و شفاف مطرح کنند و باید مطمئن باشند کسی هم معترض آنها نیست، اما اگر این نقد به شکل معاندت مطرح شود از مسیر اصلاح خارج و حتی جنبه افساد به خود می‌گیرد. اینجاست که مخالفین نظام از آن استقبال می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: ناقد باید خط متمایز خود را همواره با استکبار و مخالفین نظام حفظ کند، والا در مسیر سیاه‌چاله‌های مخالفت و معاندت با نظام می‌افتد.
/27212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =