نسیم نوشت:

 سعید سهیلی، کارگردان فیلم "گشت ارشاد" در یادداشتی نوشته است: از یکی از منتقدین فیلم پرسیدم اگر من از چراغ قرمز رد بشوم در آن طرف چهار راه پلیس جلویم را گرفت، من را جریمه می‌کند یا شلاق می‌زند؟ جواب داد مسلما جریمه می‌کند، گفتم پس چرا می‌خواهید من را شلاق بزنید؟ اگر من از چراغ قرمز رد شده‌ام، چرا می‌خواهند مرا شلاق بزنند؟ مجازاتی که در نظر گرفته‌اند اصلا با میزان خطا و جرم مناسبتی ندارد.
کسی که جلوی من را هم گرفته پلیس نیست، مرد قانون نیست، افراد دیگری هستند، کسانی که ربطی به موضوع ندارند. نمی‌دانم چرا می‌خواهند دم فیلم من را به فیلم "خصوصی" گره بزنند؟ این دو فیلم هیچ ربطی به هم ندارند.
خیلی از نمایندگان محترم مجلس فیلم را دیده‌اند، آقای مطهری با خانواده‌اش به دیدن فیلم رفته است، در پایان فیلم مدیر سینما از وی سوال می‌کند که نظرش درباره فیلم چیست؟ او می‌گوید اگر فیلم مشکل داشت من با خانواده‌ام به دیدنش نمی‌آمدم به بعضی از قسمت‌های آن انتقاد دارم که اگر نبود بهتر می‌شد.
وقتی یک نماینده مجلس درباره فیلم این گونه صحبت می‌کند یا حمایت‌هایی که از طرف دوستانی که دغدغه سینمای انقلاب اسلامی دارند را می‌بینم، دلگرم می‌شوم، اما نمی‌دانم چرا عده‌ای با "گشت ارشاد" مشکل دارند و این گونه به آن حمله می‌کنند مگر من چه کاری کردم؟ قبول دارم که فیلم مشکلاتی دارد اما نه در آن حد که دارند با آن مقابله و دشمنی می‌کنند.

575717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    170 5
    تیترتان جالب نبود ..... انتظار خبری دیگر را داشتم اما همچین پاسخی هم نداده بودند ... به نظرم باید تیتری میزدید که نشان بده علی مطهری از این فیلم خوشش اومده .... چون وقتی اول تیتر رو میبینی احساس میکنی علی مطهری پاسخ بدی داده در برار مدیر سینما.... گویی که مخالب این فیلماست
  • همابون US ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    15 3
    دم مطهری گرم
  • داریوش IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    1 1
    برخورد دولت را میپسندم . باید نظام اسلامی تحملش را بالا ببرد تا افکار رشد آزادانه داشته باشند . مردم این فیلمها در هر صورت میبینند . توقیف کردن اشتیاق دیدن آنرا بیشتر میکند . منتقدین استدلال بیاورند و منطقی بحث کنند .
  • علی IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    2 1
    فیلم اگه خوب زیاد بودن که توقیف شدن مثل علی سنتوری