۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۵

رئیس جمهوری ونزوئلا پس از بازگشت از دور جدید معالجات رادیوتراپی در کوبا به همراه خانواده خود در مراسم عشای ربانی حضور یافت و در خصوص مبارزه خود با سرطان با لحنی احساساتی صحبت کرد.

به گزارش  آسوشیتدپرس، هنگام دعا به طور صادقانه در خصوص امیدهای خود برای زنده ماندن صحبت کرد و گفت:" خداوندا به من زندگی بده حتی اگر زندگی دردناکی باشد. به من صدها صلیب بده و قول می دهم که تمامی آنها را بر دوش م حمل کنم. به من زندگی بده زیرا هنوز باید اقداماتی برای این مردم انجام دهم.زندگی همین است و باید باشد. زندگی مانند یک طوفان است اما من احساس می کنم که به اندازه کافی زندگی نکرده ام.

چاوز که در کنار پدر و مادر خود نشسته بود، دستهای آنها را گرفته بود و در همین حال یک کشیش برای سلامتی او دعا می‌کرد. چشمان وی پر از اشک بود و اعضای دیگر خانواده او مانند برادرش نیز در مراسم عشای ربانی در زادگاه او «باریناس» حضور داشتند.

پس از مراسم عشای ربانی چاوز یک تسبیح قرمزرنگ بر دور گردن خود انداخت و برای جمعیت اندکی که در مراسم شرکت کرده بودند به طور احساسی سخنرانی کرد. وی اظهار داشت: من نمی‌توانم مانع جاری شدن اشکها بر روی گونه‌هایم شوم. این زندگی آسان نبوده است.راه‌های به سوی انقلاب هرگز آسان نبوده است.

چاوز که دو روز پیش از کوبا به ونزوئلا بازگشت و به محض خارج شدن از جت ریاست جمهوری والدین خود را در آغوش گرفت. چاوز اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون هیچ واکنش ناسازگاری نسبت به معالجات وجود نداشته است. تمامی معاینات انجام شده، نتایج مثبت بهبود جسمانی را نشان داده‌اند.

رئیس جمهوری 57 ساله ونزوئلا قول داده که بر سرطان غلبه و در انتخابات ریاست جمهوی ماه اکتبر شرکت کند. 
49 51

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    58 14
    بنده خدا به دریوزگی افتاده. توی این سالهای عمرت چه گلی به سر بشریت زدی که باز هم عمر بیشتر می خوای؟
    • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      6 50
      بله! جرج بوش و اوباما با کشتار 2 میلیون غیر نظامی در خاورمیانه خیلی دست گل به بشر دادند
  • بدون نام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    44 2
    مشخصه طفلکی رو جواب کردن
  • بدون نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    54 6
    این دیگه چه ادم حقیر و دنیا دوستیه!!همه مردم دعا میکنند قبل از اینکه به بستر بیفتند و زندگی و مرگ زجراوری داشته باشند از این دنیا بروند اونوقت این ادم بی مقدار از خدا زندگی میخواد حتی به قیمت درد و رنج و بیماری!!معلومه قدرت و ثروت بدجور به دهنش مزه کرده این تازه به دوران رسیده حقیر
  • هادی IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    56 5
    از کامنت ها معلومه ایشان در میان اکثریت مردم ایران هیچ جایگاه مقبولی ندارد !!!
  • بدون نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    39 6
    يه دلقك سياسي كمتر
  • بدون نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    32 3
    مگه ایشون کومونیست نیست؟
  • v IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    25 3
    یعنی یه آدم دیگه تو ونزوئلا وجود نداره که انقلاب بولیواری رو ادامه بده؟! حتما باید این آقا دوباره رئیس جمهور بشه؟! آقای چاوز انقلاب با خواست مردم آغاز شده وبا خواست مردم ادامه پیدا میکنه، چه با تو چه بی تو!