بهرام رادان بازیگر سینمای ایران، اولین تجربه‌ موسیقایی خود را با نام «روی دیگر The Other Side» به مدیریت علی باذل اردیبهشت سال جاری روانه‌ی بازار خواهد کرد.

 تنظیم کننده و آهنگساز این اثر کیوان هنرمند (سازنده‌ موسیقی متن فیلم چهار انگشتی و گاو خونی) است که «روی دیگر» اولین تجربه‌اش در سازندگی و تنظیم آلبوم به شمار می‌رود. این آلبوم در یکی از بهترین استودیوهای شهر استانبول ترکیه ضبط و تولید شده و رادان قطعاتی به دو زبان انگلیسی و فارسی در سبکهای Blues ,Rock ,Country و Pop خواننده است.

منبع: سایت موسیقی ما

 

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ميثم IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    9 1
    اميدوارم كار نو و قوي باشد.آفرين رادان
  • رسول IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    7 6
    اگر صدای آقای رادان دلنشین بود که استاد مهرجویی نیازی نمی دید از صدای چاووشی در فیلم علی سنتوری استفاده نماید . تجریه های ناموفق بازیگران در عرصه خوانندگی را پیش از این نیز آزموده ایم . حامد بهداد ، مهرام مدیری و ... که به نظر تجربه های ناموفقی به نظر می رسد . اگر دوستان در عرصه بازیگری سوپراستار هستند ، دلیلی نمی شود از این امتیاز در سایر امور چون خوانندگی استفاده نمایند . و جمعی مشتاق خود را دلسرد نمایند .عکس این موضوع نیز صادق است . تجریه ناموفق بازیگری رضا صادقی ، فرزاد فرزین و ... پس با این وجود بهتر است هر کس بر صراط خویش پیش رود .