مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی می گوید: تا اواسط هفته جاری در اکثر نقاط کشور دما بطور نسبی افزایش می‌یابد و از روز سه‌شنبه سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب غرب بتدریج وارد کشور می‌شود.

 او می گوید آسمان تهران در روز شنبه قسمتي ابري تا نيمه‌ابري گاهي افزايش با افزايش ابر در پاره‌اي نقاط رگبار و رعد و برق يا بارش پيش‌بيني مي‌شود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 14 و 24 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد. همچنين در روز يكشنبه نيز آسمان پايتخت صاف تا قسمتي ابري خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 16 و 26 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.
مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور با اشاره به اين كه در روز شنبه حداقل دما تمامي استان‌هاي كشور بالاي صفر خواهد بود خاطرنشان كرد: در اين مدت به ترتيب استان چهارمحال و بختياري با حداقل دماي صفر درجه سانتيگراد خنكترين و خوزستان با حداكثر دماي 33 درجه سانتيگراد بالاي صفر گرمترين استان‌هاي كشور هستند.
بارش باران يا رگبار و رعد و برق در برخي نقاط در استانهاي واقع در مناطق مركزي، شرقي و شمال شرقي مي‌شود در روز شنبه شدت بيشتري خواهد داشت.
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =