فارس نوشت:

معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است سال 91، چون سال به بار نشستن سیاست‌های مسکن مهر با تحویل تمام واحدهای مسکونی مهر است یقیناً بازار مسکن کنترل خواهد شد و افتتاح 300 هزار مسکن در تهران تا پایان امسال، نوید کنترل قیمت و اجاره مسکن را می دهد. ابوالفضل صومعلو معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص پیش بینی خود از بازار مسکن در سال جاری گفت:  چون سال 91 سال شکوفایی بخش مسکن و سال به محصول نشستن سیاست‌های مسکن با تحویل تمام واحدهای مسکونی مهر در مناطق شهری است یقیناً بازار مسکن کنترل خواهد شد.

وی افزود:در حال حاضر در تهران روند خوبی برای افتتاح‌های مسکن مهر است بطوریکه تا پایان امسال 300 هزار مسکن مهر به بهره برداری می رسد و این افتتاح‌ها می‌تواند نویدبخش کنترل بازار مسکن باشد.

صومعلو یک پیش بینی دیگری برای اجاره بهای تهرانی ها داشت و آن این بود که چون نرخ سود بانکی افزایش پیدا کرده این نگرانی مستأجران را کاهش داده که پول پیش بیشتری نسبت به اجاره ماهانه پرداخت کنند و موجران نیز با خیال راحت تری پول پیش را در بانکها سپرده گذاری کنند.

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی همچنین از نهایی شدن طرح بلوک بندی قیمت و اجاره مسکن تهران خبر داد و گفت:این طرح از اواخر فروردین ماه جاری آغاز می شود و در این طرح برای اطلاع مشاوران املاک تهران از تعداد املاک معامله‌شده در هر بلوک به قیمت‌های حداقل، میانگین و حداکثر ثبت می‌شود و این اطلاعات براساس سامانه املاک و مستغلات استخراج و پس از جانمایی بر روی نقشه تهران دراختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    13 2
    اميدوارم قيمت مسكن كاهش يابد