کتاب «رژیم‌های کاهنده چربی بدن» نوشته «دالاس کلوآتره» با ترجمه روح‌اله رنجبر، آقاعلی قاسم‌نیان و هادی رستمی دیدار از سوی نشر ورزش روانه بازار نشر شد.

ایبنا نوشت: این اثر در شش فصل با محتوای «لاغری با مصرف مواد غذایی»، «مواد غذایی کاهنده»، «برنامه کاهش وزن مبتنی بر مواد غذایی کاهنده چربی بدن»، «فاکتورهای غذایی»، «دستورالعمل‌های پایان رژیم‌گیری» و «کلسترول» نوشته شده است و به موضوعاتی نظیر «آنتی اکسیدان‌ها»، «فیبر»، «مواد چربی‌سوز»، «کنترل وزن»، «رژیم باری سیزر» و «بیماری‌های معاصر» می‌پردازد.

 

در مقدمه مترجمان نوشته شده است: «بدون شک افزایش وزن و به‌ویژه افزایش چربی بدن با بیماری‌های گوناگون قلبی ـ عروقی، دیابت، فشار خون و... همراه است. روش‌های مختلفی برای کاهش وزن بدن به‌کار گرفته می‌شود که رژیم غذایی، فعالیت بدنی و ترکیب این دو از این دسته‌اند. رژیم غذایی بیشترین تاثیر را بر کاهش وزن بدن دارد. با وجود این در صورتی که نتواند چربی بدن را کاهش دهد نمی‌تواند شیوه موثری قلمداد شود. اکثر شیوه‌های رژیمی با کاهش توده بدون چربی (عضلانی) همراه هستند. با این حال، برخی رژیم‌ها مخصوصا برای کاهش چربی بدن و نه کاهش وزن بدن طراحی شده اند.»

 

نخستین چاپ کتاب «رژیم‌های کاهنده چربی بدن» نوشته «دالاس کلوآتره» باقیمت 10هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =