همه ساله در فصل بررسی لوایح بودجه سنواتی، مدیریت روزها و ساعات اولیه جلسات با رئیس مجلس است اما مدیریت ساعات پایانی را به باهنر می​سپارند تا با سرعت بیشتری به بررسی این لایحه پرداخته شود.

نایب رئیس مجلس که پیش از انتخابات مجلس نهم، مهمان کافه خبر بود، در پاسخ به اینکه «چه زمانی از کار در مجلس لذت می​برید؟» گفت: هرگاه احساس می کنم در مجلس کارها با سرعت و خوب پیش می​رود. به یاد دارم که یکی از نمایندگان در شیفت سوم بررسی لایحه بودجه که می کوشیدم بررسی آن را با سرعت بیشتری به پیش ببرم، آمده بود بالای سر من در جایگاه هیات رئیسه و در حالی که تریبون من روشن بود، گفت: بولدوزی باهنر، بولدوزری باهنر!
وی افزود: تقریبا من هر سال شیفت سوم بررسی لایحه بودجه در مجلس هفتم را بر عهده داشتم. آقای دکتر حدادعادل هم محبت داشتند و هر چند من اصرار داشتم که ایشان خودشان جلسات را اداره کنند، می گفتند که «نه،تو برو و جمع کن قضیه را». 
باهنر در پاسخ به اینکه «اوقاتی که جواب آقای کواکبیان را می​دهید بیشتر به خودتون دست مریزاد می​گویید یا وقت​هایی که با حسن کامران از تریبون علنی یکی به دو می​کنید؟» هم گفت: شاید بهتر باشد از خود این آقایان بپرسید! ولی من که با آنها صحبت می​کنم احساس می​کنم که از من گلایه​مند نیستند و حتی گاهی ضروری است که برای مدیریت جلسه لازم است.
مشروح گفت​وگو با این نماینده تهران را اینجا بخوانید.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    6 0
    واقعا بودجه اي كه بولدزري تصويب بشه نتيجه مشخصه اون كسري بودجه پارسال يادتونه؟ جالبه نائب ريس مجلس اينو برا خودش افتخار ميدونه
  • محمد IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    0 0
    اگر این حرکت کارشناسانه و سریع انجام گرفته باشه و دقت کافی روی اون انجام شده باشه که خوبه ولی عجله و سر صدای الکی بر کیفیت این عمل نتیجه خواهد داشت و ضرر زننده میباشد. این همه عجله چرا حالا که دیر رییس جمهور وضعیت بودجه رو تحویل دادند شما هم یه چند روزی اضافه تر ولی دقت بیشتر به خرج بدید و بولدوزری کاری از پیش نمیره و سرمایه مملکت رو درست برنامه ریزی کنید.
  • هادی AT ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
    0 0
    بوجه اي که هیاتی نوشته بشه بایدم بولدوزری جمع بشه !