۰ نفر
۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰

ایلنا نوشت:

قرار بود طرح ترافیک و زوج و فرد حتی در روزهای پایانی سال هم اجرا شود اما رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از کاهش دو ساعته زمان اجرای طرح زوج و فرد از روز شنبه خبر داد.
سردار حسین رحیمی گفت: برای رفاه شهروندان تهرانی در زمان خریدهای نوروزی ساعت اجرای طرح زوج و فرد در پایتخت طی روزهای شنبه و یکشنبه همانند طرح ترافیک از ساعت 30/6 تا 17 خواهد بود ولی توصیه می‌کنیم شهروندان تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای خریدهای خود استفاده کنند.
وی با اشاره به توزیع آرم‌های طرح ترافیک سال 91 افزود: آرم‌های طرح ترافیک سال آینده از 14 فروردین 91 معتبر بوده و اعتبار آرم‌های سال‌جاری تنها تا 28 اسفندماه است؛ لذا به شهروندان توصیه می‌کنیم هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت آرم طرح ترافیک جدید خود اقدام کنند تا در سال آینده با مشکل مواجه نشوند.
وی با اشاره به این که طرح ترافیک و زوج و فرد از 29‌اسفند 90 تا پایان روز 13 فروردین ماه 91 در تهران اجرا نمی‌شود، درباره آرم‌های سال 91 نیز گفت: دارندگان آرم‌های طرح ترافیک سال آینده امسال نمی‌توانند از آرم‌های خود استفاده کنند زیرا این آرم‌ها برای پلیس در سال‌جاری هیچ‌گونه اعتباری ندارد.
رییس پلیس راهور تهران با اشاره به این ‌که در تعطیلات نوروز به دلیل کاهش حجم بار ترافیک زمینه تخلفات حادثه‌ساز بخصوص در بزرگراه‌ها ایجاد می‌شود، توضیح داد: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ طرح تشدید کنترل و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز شامل سرعت و سبقت غیرمجاز، انجام حرکات مارپیچ، حرکت با دنده عقب و... را در بزرگراه‌ها با قاطعیت اجرا می‌کند که در این زمینه علاوه بر گشت‌های محسوس و نامحسوس فعلی، 20 دستگاه خودروی گشت نامحسوس از انواع مختلف خودروها در نوروز امسال به ناوگان پلیس تهران افزوده شده است.
سردار رحیمی با تاکید بر این که پلیس نوروز امسال با کمک دوربین‌های مکانیزه تلاش خواهد کرد ترافیک و تخلفات رانندگان را کنترل کند، تصریح کرد: در عین حال طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه با کمک 120 دستگاه خودرو در بزرگراه‌های تهران در ایام نوروز اجرا می‌شود.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =