نسیم آنلاین نوشت:

محمدرضا خباز با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در جلسه روز گذشته مجلس گفت: همین که نمایندگان کشور بر اثر پافشاری توانستند اولین شخصیت اجرایی کشورو دومین شخصیت نظام را به مجلس بکشانند به مفهوم مردم‌سالاری دینی کمک کرد.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه "اخلاق دینی حکم می‌کرد تا رییس جمهور مودب تر صحبت کند"، اظهار داشت: رییس جمهور با ورود به حواشی از ادبیات نامناسبی استفاده کرد که با شان مردم ایران که صاحب تمدنی سه هزار ساله اند مغایر است.
وی خاطرنشان کرد: اگرمن جای رییس جمهور بودم در پاسخ به سوال خانه نشینی 11روزه،هم صداقت به خرج می دادم و هم از رهبرمعظم انقلاب وملت ایران دراین خصوص عذر خواهی می کردم. اگر رییس جمهور چنین می کردارزش جایگاهش چندین برابر می شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    85 8
    از آقای احمدی نژاد بیشتر از این نمی توان توقع داشت
  • رضا IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    12 74
    سلام گرچه میدانم این پبام را نمی گذارید ولی بازهم می نویسم که آقای خباز چرا شمارای نیاوردید؟ حتما می دانید ؟ چون همیشه در صف مخالفان دولت بودید اون روزی که مطهری درمجلس فحش دادشما کجا تشریف داشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • خلیج فارس IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    12 50
    جناب اقای خباز یکی از سولات دوستان شما از ریس جمهور در مورد تمدن هزار ساله بود ولی حالا خود شما دارین از این شعار برای توجیح انتقادتان استفاده میکنید
  • بدون نام US ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    3 0
    در رابطه با این صحبت آقای خباز، باید گفت با توجه به سوابق گفتاریشان (آقای احمدی نژاد) انتظاری بیش از این نمیرفت : عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه "اخلاق دینی حکم می‌کرد تا رییس جمهور مودب تر صحبت کند"، وی خاطرنشان کرد: اگرمن جای رییس جمهور بودم در پاسخ به سوال خانه نشینی 11روزه،هم صداقت به خرج می دادم و هم از رهبرمعظم انقلاب وملت ایران دراین خصوص عذر خواهی می کردم. اگر رییس جمهور چنین می کردارزش جایگاهش چندین برابر می شد.
  • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    3 4
    به نظر من مجلسی ها از کاه کوه ساختن .