کیهان نوشت:

در حالی که رادیو فردا به دلیل کمبود مخاطب بزودی در صدای آمریکا ادغام می شود، دو رادیو ضدانقلاب- هر دو چپگرا- در کشور سوئد همچنان تعطیل اند.رادیو حزب کمونیست مستقر در مالموی سوئد- بزرگترین مرکز تجمع ایرانیان در سوئد- به دلیل نبود مخاطب چند ماه پیش تعطیل شد و پس از آن رادیو چپگرای دیگری پخش خود را قطع کرد.
بررسی سایت رادیو زمانه و به روز نبودن تمامی مطالب آن نیز بخوبی گویای عدم استقبال از این رادیوی سکولار و ضدایرانی است که از هلند برنامه پخش می کند.
ابلاغ رسمی حکم اخراج یکی از مجریان باسابقه V.O.A
کیهان نوشت:
اخراج یک مجری با سابقه تلویزیون صدای آمریکا رسما به وی ابلاغ شد. برخی محافل ضد انقلاب مدعی اند این اخراج ها زیر سر جمهوری اسلامی است! وبلاگ «سبزنامه ایرانیان» وابسته به امیرعباس فخرآور در این باره نوشت: «جمشید چالنگی روز جمعه 9 مارس حکم اخراجش را از مدیر وقت بخش فارسی صدای آمریکا، استودیو ردیش دریافت کرد. چالنگی پنج ماه پیش با توطئه عناصر نفوذی جمهوری اسلامی در صدای آمریکا و همچنین لابیست های جمهوری اسلامی در واشینگتن از کار خود معلق شده بود و حالا حکم اخراجش را دریافت کرد. تعلیق و اخراج جمشید چالنگی با مخالفت شدید مدیریت وقت این بخش، رامین عسگرد مواجه شده بود اما کمپینی در پس پرده با مدیران صدای آمریکا به پرونده سازی برای چالنگی مشغول بودند که در نهایت با نظر معاون اجرایی کل صدای آمریکا، استودیو ردیش که در حال حاضر سرپرستی بخش فارسی را به عهده دارد، چالنگی از مجموعه صدای آمریکا حذف شد. در ماه های اخیر با حذف جمشید چالنگی و کامبیز حسینی از صدای آمریکا و بایکوت خبری افرادی چون شاهین فاطمی، رضا پهلوی، امیرعباس فخرآور و... شاهد افت شدید کیفیت برنامه ها و تعداد بینندگان بخش فارسی صدای آمریکا بوده ایم».
/27217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    54 1
    منبع کیهان هم باید فخراور باشد