۰ نفر
۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷

چقدر منتظر آی‌پد جدید هستید؟ مسلما هر چقدر هم مشتاقانه در انتظار نسل سوم آی‌پدهای اپل باشید به پای این دو جوان نمی‌رسید که از یک هفته قبل از پخش رسمی آن جلوی فروشگاهی در لندن صف درست کرده‌اند.

digitaltrends اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فرصت پیش فروش آنلاین آی‌پد جدید را از دست داده اید به احتمال زیاد باید در صف‌های طولانی که تا روز جمعه، زمان پخش رسمی آی‌پد جدید، پشت در فروشگاه‌های اپل ایجاد می‌شود بایستید. ( البته خارج از ایران)
اما آنطور که SlashGear گزارش داده، لندنی ها مدتی است دو جوان را مشاهده می کنند که فقط به خاطر اینکه اولین کسانی باشند که آی‌پد جدید را در دست می‌گیرند و به صفحه نمایش رتینای آن چشم می‌دوزند، حاضر شده‌اند تقریبا از یک هفته جلوتر در صف بایستند. این دو جوان که در تصویر می‌بینید از جمعه پیش در پشت بهترین فروشگاه اپل شهر لندن کمپ زده‌اند تنقلات کافی، صندلی تاشو و ژاکت گرم هم با خود آورده‌اند تا از هوای زمستانی هم در امان بمانند. این تازه اولین صفی انتظار برای آی‌پد جدید اپل است و هنوز آن صفهای طولاتی که از 24 ساعت قبل از فروش درست می شود، آغاز نشده.
البته معلوم نیست که آیا واقعا این دو جوان مشتاقاته منتظر آی پد جدید هستند یا می خواهند از طریق فروش جاهایشان در صف انتظار وقتی صف مشتاقان گرم می شود ،سود کلانی به جیب بزنند.
Apple Store خرید آنلاین بیش از دو درخواست را ممنوع کرده است و انتظار می رود اپل سیاست مشابهی را برای خرید فروشگاه‌ها در نظر بگیرد.
SlashGear همچنین نوشته اگر یک نفر بخواهد جای این دو پسر را در صف به قیمتی بالاتر از قیمت آی پد بخرد، یعنی اصلا برایش مهم نباشد که چقدر پول می دهد ، آن وقت این دو به راحتی می توانند پول زمانی که در صف تلف کرده اند را به دست آوردند. البته اگر این دو نفر واقعا می‌خواهند برای به دست آوردند این پول ،یک هفته در صف بمانند ، یعنی اصلا زمان به طور کل برایشان هیچ اهمیتی ندارد. به هر حال که حد اقل موفق شده اند صفحات اول وب سایت ها را به خود اختصاص دهند.

ما هم برایشان آروزی موفقیت می‌کنیم!
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    24 2
    چه دل خوشی دارن این دوتا!!! تو مملکت ما که بجای شور جوانی افسردگی حاکم شده بر جوانها ...
  • بدون نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    28 5
    اینها دیگه کی هستند؟
  • بدون نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    5 2
    چه جالب .قبلا فکر میکردم که فقط توی ایران خودمون آدم تعطیل هست که برای خرید سکه 24 ساعت توی صف وایسته ولی ظاهرا اونها از ما تعطیل تر هم دارن
  • بدون نام US ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    38 4
    به صف یارانه نمی رسه!
  • 124 IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    16 0
    اینا کین بابا!! غصه شون فقط یه ipad شده!!
  • سمج IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    5 2
    واقعا بیزینس به این میگن! نه کالای ضروریه، نه ارزون یا رایگانه، نه اگه دیر بخریش کاری میشه، اونوقت ملت برای دریافتش صف میبندن! باید این سبک تجارت و این سبک کالا ساختن رو یاد بگیریم! مثل نون شب برای مملکت ما لازمه!
  • بدون نام IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    8 5
    همه جای دنیا پر از ادم بی کاره !! فقط داخل ایران نیست که سیاه نمایی می کنند !! ههه ههه ههه
  • بدون نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    5 0
    صف دریافت یارانه ، از یک ماه قبل از پرداخت
  • امیر CA ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    3 12
    شما چقدر ساده اید!! به نظر من خود کمپانی اپل همچنین افرادی رو استخدام میکنه که اینجوری صف بکشن... این خودش هم یه تبلیغ هم یه قدرت نمایی از اپل که به مردم بفهمونه چقدر جایگاهش در اجنماع و زندگی افراد بالا اومده ....
    • ای بابا IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
      11 3
      اپل اینقدر شهرت و محبوبیت داره که نیاز نداره همچین کاری کنه
  • بدون نام US ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    2 2
    امثال تو ای بابا که اینقدر متعصبید براش محبوبیت کاذب درست کردید کدوم محبوبیت
  • کیانوش IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    1 1
    منم بی صبرانه منتظر این آی پد جدیدم کسی می دونه کی میاد تو ایران
  • بدون نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    1 1
    اینها واقعا بیکار هستند. چونکه به فاصله چند روز از عرضه آن میتوان بدون استادن در صف محصول را خریداری کرد. ضمن اینکه برای آن دوستی که پز محبوبیت و شهرت اپل رو میده بگم که شرکت های محبوب تر از این هم قبلا از گردونه رقابت خارج شده اند. خود اپل در سال 1990خیلی ضعیف شده بود و با بازگشت استیو دوباره قدرتمند شد. ممکنه الان هم دوباره به بیراهه بره.