سالنامه «بهجت جانان» همراه با تصاویر، فرمایشات و مطالب جذاب و خواندنی از مباحث و زندگی حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) همراه با ذکر خاطرات شاگردان ایشان و مطالب خواندنی دیگر منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، سالنامه 1391 هجری شمسی با عنوان «بهجت جانان» از سوی موسسه تنظیم و نشر اثار این مرجع عالیقدر جهان تشیع منتشر شده است. در ابتدای این سالنامه 20 قطعه تصویر ماندگار از حضرت آیت الله العظمی بهجت (قدس سره) بصورت گلاسه و تمام رنگی قرار داده شده است.

 

همچنین دراین سالنامه بصورت روزانه از فرمایشات گهربارحضرت آیت الله العظمی بهجت (قدس سره) بهره گرفته شده است. البته سعی شده تاحد ممکن این فرمایشات با مناسبت های ایام تطابق داشته باشد. همچنین  با توجه به اینکه آیت الله بهجت(ره) تأکید به مراجعه مؤمنین به کتاب شریف اقبال الاعمال سید بن طاووس داشتند، سعی شده در این سالنامه در مناسبت های خاص مطالبی از این کتاب شریف ذکر شود.

 

در54 جمعه سال نیز قطعه ای دوبیتی از منتخب مجموعه النورالساطع والبرهان القاطع، شامل سروده های استدلالی، عرفانی این عالم ربانی درج شده است. ضمن اینکه در هر54 هفته، یک صفحه از سالنامه به مطالبی جذاب از زندگینامه و فرمایشات معظم له، دستخط، خاطراتی از اطرافیان و شاگردان ایشان اختصاص داده شده است.
 

 

این سالنامه مفید و ارزشمند با قیمت 6500 تومان منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت، نهادها و موسسات همچنین روابط عمومی ها، برای تهیه این سالنامه کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیکس IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    0 0
    حالا خداوکیلی این همه تبلیغ برای اشنا کردن مردم از این عالم بزرگوار است یا فروش بیشتر سالنامه؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    2 1
    لازم به ذکر میباشد این سالنامه باید 65000 تومان باشه با این اوضاع کاغذ ولی دوستان لطف کردند و اون رو به مبلغ ناچیز 6500 تومان میفروشند. جدا دستشون درد نکنه!