۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴

مجید ابهری

انتخابات مجلس نهم در زمستانی که تبدیل به بهار شد صورت گرفت و نقطه عطفی در تاریخ مردم‌سالاری دینی به یادگار ماند. اما علی‌رغم پاسخ کوبنده مردم به یاوه‌سرایی‌های دشمنان عنایت ویژه به چند نکته برای ثبت در تاریخ ضروری است.

سناریویی که از سوی مجموعه دشمنان خارجی و داخلی تهیه شده بود در سه فاز به اجرا درآمد. قبل از بیان این سه مرحله لازم می‌دانم عرض کنم که لبیک مردم به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی اصلی‌ترین مایه این حرکت و منطقی‌ترین جلوه درخشان این وفاداری بود.

یک: فاز اول از این سناریو که از ماه‌ها قبل آغاز شده بود و در برنامه‌های بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، رادیوفردا و رسانه‌های نوشتاری مرتبط با آنها و همسو با آنان از گلوی مقلدان داخلی آنها خارج می‌شد و حکایت از آن داشت که مردم از گرانی و تورم خسته شده‌اند و پای صندوق‌ها نخواهند رفت. این مزدوران با تمام قوا در راستای تحریم انتخابات حرکت کرده و مردم را نیز دعوت به این فرآیند می‌نمودند.

فاز دوم: بعد از حضور پررنگ مردم و حرکت کوبنده آنان تا ظهر روز جمعه رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کردند این حرکت تاریخی را کمرنگ جلوه داده و استقبال مردم را بر اثر فشار و ترس عنوان می‌کردند حتی اظهار می‌داشتند بعضی از افراد از ترس قطع یارانه به پای صندوق‌ها رفته‌اند و از این قبیل حرف‌هایی که حتی یک کودک آنها را باور نمی‌کرد. این گروه کینه‌توز و مزدور از عزت نفس، صلابت و معنویت مردم ایران غافل هستند و نمی‌توانند باور کنند مردم ایران علی‌رغم بعضی از کاستی‌ها در مقابل دشمن جبهه متحد و کوه استوار هستند.

فاز سوم: فاز سوم که از بعدازظهر روز جمعه آغاز شد، مغزهای به اصطلاح متفکر و کارشناسان ثابت این رسانه‌ها را وادار به پذیرش واقعیت کرد. وقتی که تلویزیون راشا تودی، یورونیوز و رسانه‌های دیگر خبر از استقبال گسترده مردم و حضور اکثریت آنها را دادند آنها در حالتی شبیه به سکته دچار پوکی استخوان منطق شده و این حرکت تاریخی را پیروزی جمهوری اسلامی ایران قلمداد کردند و با حالتی شبیه به جنون و عربده‌کشی دهان به یاوه‌سرایی و ناسزا گشودند. در نهایت سناریوی پوسیده از سوی لابی صهیونیسم، بهاییت و آمریکا شکست قطعی خورد و اکثریت قاطع مردم ایران به دشمنان "نه" گفتند.

حالا وظیفه و رسالت دولتمردان و مسوولین سنگین‌تر شده و در مقابل این وفاداری و خلوص حیف است که در خدمت به این مردم کوتاهی به وجود آید. مردم ایران در دوازدهم اسفند انگشت جوهری خود را به چشم دشمنان فرو کردند و اینک نوبت نمایندگان جدید آنهاست که در سنگر مجلس پاسخگوی این همه عشق و صفا و اخلاص باشند و نظریه‌پردازان غربی را وادار کنند تا به دنبال شغل دیگری باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =