سیمانتک در اقدامی بی سابقه گفته نرم افزاری که گروه هکری انا.نی.موس بعنوان سلاح بین کاربران اینترنت پخش کرده، می تواند اطلاعات بانکی کاربران را به سرقت ببرد.

این شرکت با اعلام خطر درباره نرم افزار جدید توزیع شده در اینترنت، گفته هکرهای انا.نی.موس می خواهند اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت ببرند.
اما واقعیت چیز دیگری است و اینکه گروه انا.نی.موس برای انجام بزرگترین حمله DDOS در روز 31 مارس 2012 اقدام به توزیع گشترده نرم افزار توزیع حمله DDOS کرده که این موضوع باعث ترس امریکاییان شده است و حالا دولت امریکا قصد دارد با حربه سیمانتک کاربران را ترسانده و مانع از دانلود، نصب و اجرای برنامه مذکور شود. به همین بهانه اعلام شده که نرم افزار قصد سرقت اطلاعات را دارد.
نرم افزار موسوم به Anonymous ally software توسط انا.نی.موس ساخته شده تا کاربران بعنوان پیاده نظام جنگ بزرگ، آنرا روی رایانه خود نصب کرده و در روز موعود از آن استفاده کنند. در این بین کاربری مجهول الهویه لینک مذکور را به لینک نرم افزار مخرب تغییر داده است . این موضوع را هکرهای انا.نی.موس تکذیب کرده اند.
کارشناسان مستقل معتقدند ممکن است لشگر سایبری امریکا برای ترساندن کاربران و عدم ورود آنها به جنگ گسترده 31 مارس، این نقشه را پیاده کرده اند تا جلوی ورود کاربران دنیا را بگیرند.
تئوری جنگ بزرگ سایبری 31 مارس بر این اساس استوار شده که اگر نیمی از کاربران جهان برنامه حمله کننده DDOS را نصب و اجرا کنند؛ امریکا را فلج خواهند کرد و سیستم های حیاتی امریکا معلق خواهد شد.
برای اولین بار نرم افزار حمله انا.نی.موس روی مگاآپلود قرار داده شد که بلافاصله مقامات اف بی آی سایت را شات دان کردند.
/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =