فارس نوشت:

مصری، زاهدی و ناصری سفرای ایران در کاراکاس، کوالالامپور و واتیکان به بهارستان راه یافتند و نوش‌آبادی و بهرامی سفرای ایران در مسقط و باکو از راهیابی به مجلس بازماندند.
با اعلام نتایج نهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی، از سفرا و رؤسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور که برای شرکت در این دوره کاندید راهیابی به بهارستان شده بودند، تنها "محمدمهدی زاهدی" سفیر ایران در مالزی به عنوان نماینده مردم کرمان، "علی‌اکبر ناصری" سفیر ایران در واتیکان از حوزه انتخابیه بابل و "عبدالرضا مصری" سفیر ایران در ونزوئلا به عنوان نماینده کرمانشاه توانستند به مجلس راه یابند و بقیه از راهیابی به مجلس نهم بازماندند.
 
براساس این گزارش، "محمدباقر بهرامی" سفیر ایران در باکو که کاندید مجلس از حوزه انتخابیه همدان شده بود، از راهیابی به مجلس بازماند.
 
"حسین نوش‌آبادی" سفیر ایران در مسقط هم که از حوزه انتخابیه ورامین کاندید شده بود، نتوانست به مجلس راه یابد و سید‌حسین نقوی حسینی نماینده دور قبلی این شهرستان بار دیگر موفق به کسب کرسی پارلمان شد.
 
لازم به ذکر است "محمدرضا مجیدی" سفیر و نماینده ایران در یونسکو هم که از حوزه انتخابیه بیرجند کاندید شده بود از راهیابی به بهارستان باز ماند و محمدباقری عبادی به مجلس راه یافت.
 
علاوه بر این، سید احمد موسوی سفیر سابق ایران در سوریه نیز نتوانست به عنوان نماینده مردم اهواز راهی بهارستان شود.
 
محمدحسن قدیری ابیانه سفیر پیشین ایران در مکزیک هم که از حوزه انتخابیه کاشان برای انتخابات مجلس کاندید شده بود، به مجلس راه نیافت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    0 0
    این ها جزو خودمانند !!!!