بکام: خوش‌شانس بودم که با مربیانی چون فرگوسن، کروش و کاپلو کار کردم

دیوید بکام ستاره فوتبال دنیا کار کردن با کارلوس کروش سرمربی فعلی تیم ملی ایران را یکی از خوش‌شانسی‌های خود می‌داند.

به گزارش خبرآنلاین؛ دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس و ستاره فعلی تیم گالکسی لس آنجلس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی رقابت‌های MLS گفت بازیکن خوش‌شانسی بوده که مربیانی چون آلکس فرگوسن، کارلوس کروش و فابیو کاپلو داشته است.
بکام در این مصاحبه گفت: «دلیل اصلی موفقیت‌های سال‌های اخیر گالکسی به خاطر مربی این تیم، بروس آره‌نا بوده است. من به عنوان یک بازیکن بسیار خوش‌شانس بودم که با مربیان بزرگی چون آلکس فرگوسن در منچستریونایتد، کارلوس کروش در رئال مادرید و فابیو کاپلو در تیم ملی انگلیس کار کرده‌ام و حالا می‌گویم بروس آره‌نا نیز در زمره همین مربیان قرار دارد.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    77 3
    البته این را باید به مربیان داخلی گفت که فکر می کنند از کی روش بالاترند. درود به عبدالله ویسی که نشون داد جای پیشرفت دارد. رفت سر تمرین تا یاد بگیرد. اما بقیه مربیان ما ادعا دارند که کی روش باید از آنها یاد بگیرد و نمی توانند تیمی بسازند که 4 روز یک بار بازی کند. فردا هم که تیم ملی به خاطر باشگاه های ضعیف نتیجه نگرفت اینها زبانشان دراز تر هم می شود. چرا پیام های ضعف مربیان داخلی را چاپ نمی کنید؟ نکنه سر و سری هست؟
    • میلاد IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
      44 9
      البته اقایان سوبله چوبله و بزرگوار از بزرگترین مربیای دنیان و در شانشون نیست به ملاقات کی روش برن
  • درویش پور IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    42 2
    سلام من تا حالا هر کامنتی گذاشتم از طرف شما رد شده .من هم باید به امثال ویسی تبریک بگم که دنبال علم روز دنیا هستند نه منیت دارند نه زبان آتشین امیدوارم که مربیان استقلال هم از ویسی تبعیت کنند و دنبال یادگیری بیشتر بروند هرچند که من هم استقلالی 2 آتیشه ام و تیمم رو می پرستم .
  • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    50 3
    یادش رفت بگه آرزوش بوده با امیر و پرویز کار کنه!