رئیس مجلس خبرگان رهبری با شرکت در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی، از مردم خواست تا حضور پرشوری در انتخابات داشته ابشند.

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی با بیان اینکه خدا را شکر می کنم که توفیق حضور اول وقت در انتخابات را به من داد، افزود: شکر خدا که توانستم از این حق قانونی، دینی و ملی خود استفاده کرده و به تکلیفم عمل کنم.
وی از مردم خواست تا حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند و افزود: انتخاب خوب هم ملاک است. امیدوارم افرادی دلسوز برای مردم، انقلاب و شهدا انتخاب شوند و مشت محکمی بر دهان دشمن و بدگویان زده شود.
در همین حال آیت الله محمد یزدی رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم نیز راي خود را به صندوق سيار اخذ راي شماره 408 انداخت و گفت: امروز ملت شريف ايران بايد با حضور پرشور خود در انتخابات به وظيفه شرعي و ملي خود عمل كرده و حماسه‌اي ديگر ايجاد كنند و چشم دشمن را كور كنند.
وي ادامه داد: براي تثبيت نظام، حفظ اسلام و دين خدا مردم پاي صندوق‌هاي راي حضور پيدا كنند و كساني را كه اصلح مي‌دانند انتخاب كنند. هر چه اجتماع مردم پرشورتر و بيشتر باشد بركت الهي افزون‌تر خواهد شد.
يزدي با بيان اين‌كه «نفس حضور در انتخابات مطلوب است» گفت: مردم براي تثبيت نظام و خاموش كردن حرف‌هاي بيهوده كساني كه به دنبال آسيب به مملكت هستند در پاي صندوق‌هاي راي حضور پيدا مي‌كنند. انتخاب نماينده اصلح مورد نظر است تا مجلسي داشته باشيم در خور جمهوري اسلامي ايران.
رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم خطاب به ناظران اجرايي انتخابات گفت: اين راي‌ها امانت مردم است و بايد در مورد هر راي كه به صندوق انداخته مي‌شود احكام امانت رعايت شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =