نامزد فهرست صدای ملت می گوید ته دل سران اصلاح طلب، این نیست که در انتخابات رای ندهند.

 حجت الاسلام علی عسگری عضو فهرست صدای ملت و نماینده مجلس هفتم که در کافه خبر حضور یافته بود در پاسخ به این پرسش که شما فکر می کنید بدنه اجتماعی اصلاح طلبان چقدر در انتخابات مجلس نهم مشارکت خواهند داشت؟، اظهار داشت: برداشت بنده این است که مردم تعلق خاطر خاصی به نظام دارند و نمی توانند از وصیت نامه امام صرف نظر کنند.‌ در کنگره جبهه مردم سالاری حاضر شدم و صحبت کردم، آنجا گفتم که قهر با انتخابات زیبنده خط امامی بودن نیست، بسیاری از دلسوزان نظام و مردم از بنده تشکر کردند.
وی که می گفت می دانم ته دل سران اصلاح طلب به جز تعدادی افراطی، این نیست که در انتخابات رای ندهند، اظهار داشت:آنها رای می دهند. امکان دارد که با ارائه فهرست توسط اصلاح طلبان بعضا مخالف بودند چون می گفتند بسترش فراهم نیست. اما برداشت بنده این است که آقای خاتمی رای خواهد داد.
عسگری خاطر نشان کرد: اگر دقت کنیم برخی آقایان دیگر بر این تاکید داشتند که ما قهر نکرده ایم و تلاش کردند تحریم ها را تکذیب کنند و گفتند فضای رقابتی برای حضور فراهم نبوده است اما اصل رای دادن را همواره در نظر داشتند.
 وی با اشاره به برخی تخریب ها علیه اصلاح طلبان حضور یفته در انتخابات، گفت: اگر دقت کنیم اهانت و بی احترامی در ابتدا علیه کواکبیان رخ داد الان تعدیل شده است و رفته رفته تا روز رای گیری تعدیل می شود و آرای خاکستری و آرای بخشی از بدنه اصلاح طلبان همراه با انتخابات و صندوق های رای خواهد بود و در این که آنها نمایندگان خودشان را چه کسانی قرار دهند اولویت اولشان اصلاح طلبان است و ممکن است در درجات بعد به فهرست صدای ملت هم توجه کنند برای این که بخشی از مطالبات و خواسته های آنها در قالب گفتمان درست و به جا و مناسب آقای مطهری و دوستان ما مورد توجه قرار گرفته است.
 
 متن  کامل گفت وگوی نامزد فهرست صدای ملت  در کافه خبر را در ایــنــجا  ببینید.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =