سخنگوی فهرست صدای ملت از آمادگی این فهرست برای اعلام منابع مالی و هزینه های انتخاباتی‌اش خبر داد.

حمیدرضا کاتوزیان سخنگوی فهرست صدای ملت در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص منابع مالی این فهرست انتخاباتی، گفت: صدای ملت در چند روز اخیر توسط  برخی از سایت های نوظهور مورد حمله قرار گرفته که بیشتر به منظور تشویش اذهان و تخریب لیست صدای ملت در تهران است.
وی با بیان اینکه این تهمت ها را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنیم، افزود: منابع مالی فهرست صدای ملت شفاف است و هر جا لازم باشد حاضریم با گروه های دیگر در این زمینه مناظره کنیم.
وی در پاسخ به اینکه منابع شما از چه طریق تامین می شود، گفت: هزینه های انتخاباتی ما غیر معمول و غیر متعارف نیست و عمدتا از طریق منابع مردمی که پیش از این با اعلام شماره حساب بوده، تامین شده است ولی گروه های دیگر که میلیاردی از منابع غیرمتعارف که شرعا و قانونا نمی توان از آن استفاده کرد، بهره برداری می کنند، سیاست فرار به جلو را انتخاب کردند و دیگران را متهم می کنند.
کاتوزیان تصریح کرد: ما پیشنهاد می کنیم که همه گروه ها و جریانات صورت حساب ها، منابع مالی و هزینه های واقعی خود را به صورت شفاف اعلام کنند.
سخنگوی فهرست صدای ملت که می گفت هزینه این تشکل  تاکنون به ده میلیون نرسیده است،خاطر نشان کرد: در همین وضعیت مورد حمله گروه های افراطی قرار می گیریم و افرادی در کمال امنیت و بدون اینکه کمترین هجمه به آنان شود، از منابعی که حق ندارند استفاده می کنند.
وی گفت: ما حتی شنیدیم برخی از گروه ها از محل خمس برای فعالیت های انتخاباتی استفاده می کنند ، در حالی که معلوم نیست این امر مجوز از سوی مراجع دارد یا خیر .
/27212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    2 2
    ما حتی شنیدیم برخی از گروه ها از محل خمس برای فعالیت های انتخاباتی استفاده می کنند ، در حالی که معلوم نیست این امر مجوز از سوی مراجع دارد یا خیر . آقاي كاتوزيان كدام مرجع مي تواند چنين مجوزي را بدهد.