جهان نیوز نوشت:

حسین رنجبران مجری برنامه تلویزیونی "دیروز، امروز، فردا"  گفت: پنج شنبه هفته گذشته (چهارم اسفندماه) از آقای محصولی جهت شرکت در برنامه دعوت کردیم، ایشان در مورد مهمان دیگر برنامه پرسیدند که گفتم آقای صفار هرندی یا آقای خاموشی است.
وی افزود: ایشان (محصولی) گفتند که روزجمعه هماهنگ می کنیم، روز جمعه ابتدا با آقای صفار هماهنگ کردم و سپس به آقای محصولی خبر دادم و ایشان موافقت کردند که در برنامه حضور پیدا کنند، البته اشاره کردند که اگر آقای صفار نباشد بهتر است چرا که به لحاظ گفتمانی نزدیک هستیم.
وی با بیان اینکه صبح امروز مجددا با ایشان (محصولی) تماس گرفتم و محورهای برنامه را تقدیم کردم اظهار داشت: آقای محصولی ظهر تماس گرفتند و اظهار داشتند که معده ام درد می کند و نمی توانم بیایم، شما به فکر شخص دیگری باش.
مجری برنام "دیروز، امروز، فردا" با اشاره به اینکه قرار شد محصولی آقای الهام را برای برنامه هماهنگ کند ادامه داد: ایشان تماس نگرفت و حتی دو بار تماس من هم با ایشان بی جواب ماند.
وی افزود: آقای صفار هرندی اظهار داشت که محصولی به وی گفته که استخاره کرده و اینکه این دو با هم به برنامه بروند، بد آمده است.

گفتنی است به گزارش نسیمآنلاین، جبهه پایداری در اطلاعیه ای بدون تکذیب موضوع استخاره، از بیان یک طرفه مطلب در برنامه تلویزیونی گلایه شده است.
 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =