۰ نفر
۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۰

مردم شهر کوچک ایورا در شمال ایتالیا هر ساله کارناوالی در ماه فوریه برگزار می کنند که هزاران توریست را از نقاط مختلف جهان به این شهر می کشاند.

در این کارناوال ساکنان شهر با لباسهای قرون وسطی یکدیگر را با پرتقال هدف قرار می دهند .
این نبرد پرتقالی برگرفته از افسانه ای در قرن دوازدهم است که طی آن دختری شجاع با از میان بردن حاکم ظالم این شهر اهالی را از شر او نجات داد و مردم هم با مبارزه با طرفداران این حاکم آنها را نابود کردند. این مراسم از دهه 1930 تاکنون هر ساله برگزار می شود. بیش از 500 تن پرتقال برای این مراسم از سیسیل به این شهر فرستاده شد.
تلگراف /20 فوریه
47281
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
    3 2
    کفر نعمت شاخ و دم داره؟
  • لاله سرخ IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    1 0
    تاييد نكردن نظرات هم شاخ و دم نداره اونم نظرات مخالف
  • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    1 0
    امروز ظاهرا رو دور تاييد كردن هستيد پس ما هم دوباره نظرمونو مينويسيم شااااااااااااااايد خداي محمد كردو تاييد شد عرض ميكردم كه اينكارا رو ميكنن تا بدهي هاشونو مشكلات اقتصاديشون يادشون بره با اينحال برادر بد نيست كه شما هم يه كم از اين تصاوير دعواها و بزن بزن هاي چند هزار نفري هر روز و هر شب اين كشورهاي اروپايي كه هر روز ميره رو ماليات ها و هزينه هاشون پخش كنيد تا ملتمون فك نكنن اونجا بهشته بعد برن اونجا شوكه بشن جالب اينه كه ما تحريميم ولي اونجا دعوا سر مشكلات اقتصاديه بعد اقايون نشستن اينجا ميگن گوجه كيلويي 100 تا تك تومني گرون شده :))