جانشین پیشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: جریان انحرافی پروژه وزارت اطلاعات را برای تسخیر مجلس در دست داشت.

حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا(ع) قم، در پاسخ به سوالي در خصوص نفوذ جريان انحرافي به مجلس نهم اظهار كرد: جريان انحرافي پروژه وزارت اطلاعات را براي تسخير مجلس در دست داشت تا اكثر نمايندگان مجلس را از خود كنند، ولي با هوشياري، درايت، بيداري، قاطعيت و توجه مقام معظم رهبري اين توطئه در نطفه خفه شد.
وي افزود: هر چند امروز هم جريان انحرافي در تلاش است اما با رسوا شدن جريان آن برد گذشته را ندارند و به نظر نمي‌رسد بتوانند بيش از 30 يا 40 كرسي مجلس را به دست آورند.
وي در پاسخ به سوالي در خصوص هاشمي رفسنجاني گفت: اگر هاشمي‌رفسنجاني با آن كياست، زيركي و باهوشي، قدرت مديريت و‌ سوابق درخشان قبل و بعد از انقلاب، پشت سر مقام معظم رهبري حركت كند، بنده زيرپايش را مي‌بوسم و هيچ كسي براي مقام معظم رهبري هاشمي نمي‌شود.
وي افزود: ولي آقاي هاشمي متاسفانه در دوران اصلاحات و دوران فتنه و بعد از فتنه تا حالا مسيرش را جدا نكرده است به گونه‌اي كه خطبه نماز جمعه آقاي هاشمي‌رفسنجاني در دوران فتنه مخالف خطبه مقام معظم رهبري بود.
ذوالنور با بيان اين‌كه «ملاك براي ما رهبري است» تصريح كرد: اگر آقاي هاشمي رفسنجاني كه رهبر معظم انقلاب براي حفظ ايشان سنگ تمام گذاشتند، خودش نخواهد مسيرش را با رهبري تطبيق دهد، «‌هيچ كس براي من هاشمي نمي‌شود» هم از بين مي‌رود.
وي تاكيد كرد: بايد دعا كنيم آقاي هاشمي با طناب پوسيده ديگران به چاه نرود و خودش را از مسير رهبري جدا نكند زيرا ملاك براي ما رهبري است و اين گله‌مندي را ما در حركت آقاي هاشمي مي‌بينيم.
/2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =