ائتلاف بزرگ اصولگرایان، اسامی لیست 28 نفره خود برای انتخابات مجلس نهم را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، اسامی نامزدهای منتخب این ائتلاف به این قرار است: حسن غفوری​فرد، حجت الاسلام نواب، علی عباسپور، حمیدرضا کاتوزیان، علی مطهری، حجت​الاسلام محسن کارزونی، حجت​الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، حجت​الاسلام علی عسگری، حجت​الاسلام حسین ابراهیمی، حجت​الاسلام محمد مهدی تسخیری، احمد نیک​فر، طاهره نظری، فهیمیه خان محمدزاده، سیدکمال سجادی، علی​نقی خاموشی، حسین شیخ​الاسلام، مصطفی رضاحسینی، علیرضا دهقان، حسین زمانی، حمید فرمانی، احمد زمانی، محمدرضا باهنر، حجت​الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی​فرد، رضا برانگی، ابراهیم انصاریان، زهرا السادات میرمومنی، حجت​الاسلام مرتضی چیت​سازیان و محمد تقدیری.
گفتنی است پس از انتشار لیست جبهه بصیرت و بیداری اسلامی که به شهاب​الدین صدر منتسب است، حسن غفوری فرد در گفت​وگو با خبرآنلاین اعلام کرد که در این لیست حضور ندارد و بدون هماهنگی با وی، نامش در این لیست قرار داده شده است.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افضلی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    3 4
    با سلام همه با هم پای صندوق های رای با رای به مهندس احمد نیک فر اقلیدی فردی ساده زیست که من بارها ایشان را در اتوبوس شرکت واحد خط ونک راه آهن می دیدم .با اینکه هم مشاور وزیر نیرو بود و هم مشاور هیئت رییسه مجلس هشتم . البته قیافش هم بیشتر نور بالا می زنه