مایکروسافت اعلام کرد که SkyDrive، اپلیکیشن ذخیره ساز اشتراکی خود را با یک شکل مترو مانند برای ویندوز 8 هم عرضه خواهد کرد.

این غول عرصه نرم افزار در وبلاگ مخصوص ویندوز 8 خود نشان داد که به همراه SkyDrive، اپلیکیشن دسکتاپی دیگری برای IE و قابلیتی برای دریافت فایل از فضای وب را قرار می‌دهد.
مایک تورس و عمر شاهین، مدیران گروه برنامه SkyDrive در این وبلاگ نوشتند: مایکروسافت در نظر دارد SkyDrive را از یک وب سایت عادی تبدیل به یک وسیله ذخیره سازی حقیقی برای کاربران ویندوز 8 کند و به نوعی آن را تکامل دهد.
ما می خواهیم مطمئن شویم که با ویندوز 8 ، همانطور که بین کامپیوترهای مختلف می‌چرخید ،فایل‌های شما در هر لحظه قابل دسترسی و به روز خواهد بود البته بدون نیاز به اضافه کردن و پیکربندی افزودنی‌ها و بدون نیاز به استفاده از USB درایو.
این سرویس به اشتراک‌گذاری فایل‌ها برای هر اپلیکیشن مترو مانند، به شما اجازه می‌دهد فایل‌هایتان را در SkyDrive باز کنید و در همانجا ذخیره کنید درست مثل اینکه دارید همین کار روی هارد کامپیوترتان انجام می‌دهید.
این اپلیکیشن دسکتاپ همچنین اجازه می‌دهد تنها با یک درگ اند دراپ ساده فایل‌ها را آپلود و دانلود کنید، در هر مکانی به اطلاعات خود دسترسی آنلاين و آفلاين داشته باشید و علاوه بر اینها اکسپلورر ویندوز قدرت مدیریت فایل ها و فولدرها را به شما می دهد.
SkyDrive ویندوز همچنین یک ویژگی "Fetch" بسیار جالب هم دارد که آنطور که مایکروسافت گفته فراتر از همگام سازی سرویس‌های اشتراکی با کامپوترهای شخصی عمل می کند. SkyDrive کامپیوتر شخصی شما را به سرویس اشتراکی خصوصی تان تبدیل خواهد کرد و از فضای ترابایتی ذخیره سازی اش برای دسترسی آسان و آدرس دادن راحت فایلها استفاده می کند و شما می توانید از طریق SkyDrive.com فایل های خود به هرجا که خواستید ببرید.
جالب آنکه مایکروسافت این خبر را بعد از شنیدن اینکه اپل قصد دارد سیستم عامل Mountain Lion خود را به همراه یک ترکیب عمیق با iCloud سرویس به اشتراک گذاری مخصوص خودش عرضه کند اعلام کرده است.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =