آخرین روزهای برفی و بارانی زمستان 90، سپری می شود. با این حال، برف و باران تردد بین شهری را در برخی مسیرها، کند کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان راهداری در اطاعیه ای اعلام کرد "باتوجه به تصاوير دوربين هاي نظارتي مركز و براساس آخرين اطلاعات دريافتي از سامانه هاي هوشمند ترافيك شمار، در حال حاضر ترافيك در اكثر محورهاي ارتباطي بصورت عادي و روان است.  باتوجه بارش برف و باران در برخي از محورهاي ارتباطي كشور و لغزندگي سطح راه بخصوص درمناطق كوهستاني و گردنه هاي برفگير به رانندگان محترم وسايل نقليه توصيه مي شود به هنگام سفر تجهيزات ايمني زمستاني به همراه داشته و با سرعت مطمئنه رانندگي کنند."

 با توجه به اطلاعیه سازمان راهداری، محور شمشك به ديزين در استان هاي تهران و البرز، محور ايرانخواه به تكاب در استان آذربايجان غربي، محور آزادشهر- شاهرود در استانهاي سمنان و گلستان، محور كياسر- سمنان در استان هاي سمنان و مازندران، محور بجنورد – آشخانه در استان هاي خراسان شمالي و گلستان و محور توسكستان – شاهرود دراستان سمنان بعلت بارش برف و نبود ايمني كافي تا اطلاع بعدي مسدود هستند، در ضمن آزادراه زنجان – قزوين در محدوده خرم دره تا ابهر وهمچنين محورهاي قوچان – درگزو قوچان – سبزواردراستان خراسان رضوي كه به علت كولاك شديد مسدود اعلام شده بود، بازگشايي شده است.

اما سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است از غروب سه شنبه، کم کم دمای هوا اکثر استان های ایران افزایش داشته باشد و البته از برف و باران هم خبری نباشد. این پیش بینی نشان می دهد از صبح چهارشنبه، جاده مسدودی در ایران وجود نداشته باشد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =