فیلم سینمایی «چیزهایی هست که نمی‌دانی» با بازی علی مصفا، لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی روی پرده سینماها رفته است.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم «چیزهایی هست که نمی‌دانی» ساخته فردین صاحب‌زمانی سال 2010 در چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کارلو‌وی ‌واری در جمهوری چک، جایزه ویژه هیئت داوران را به دست آورد و پس از آن در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر نیز با استقبال مواجه شد.
این فیلم که توسط منیژه حکمت با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند تجربی تهیه‌ شده، داستان علی راننده آژانسی است که از درگیر شدن با هر ماجرایی دوری می‌کند. سیما همکلاس قدیمی هنوز تلاش می‌کند دوستی سال‌های دور را زنده کند و او را از انزوا درآورد. در میان مسافرهای ثابت علی، زن جوانی است که اتفاقاتی در طول راه آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند.
فردین صاحب الزمانی در فیلم‌های «سینمای زنی در دوردست» و «بچه‌های بد» کار میکس صدا و در «چتری برای دو نفر» صداگذاری و میکس را برعهده داشته است. او صداگذار و تدوینگر فیلم‌های «پله آخر»، «چیزهایی هست که نمی‌دانی» و «بهشت از آن تو» نیز بوده است. صاحب الزمانی فیلمنامه «راننده تاکسی» پل شریدر را نیز به فارسی ترجمه کرده که نشر نی آن را منتشر کرده است.
صاحب الزمانی فیلمنامه «چیزهایی هست که نمی‌دانی» را به همراه پیام یزدانی نوشته که پیش از این فیلمنامه «تصمیم کبرا» را نوشته بود.
«چیزهایی هست که نمی‌دانی» از چهارشنبه 26 بهمن اکران شده است. فایل ضمیمه این خبر، تیزر فیلم صاحب‌زمانی است.
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =