عضو جبهه متحد اصولگرایان می گوید آیت الله مهدوی کنی از تعدد لیست های اصولگرایان ناراحت است.

  ابراهیم انصاریان که صبح امروز در کافه خبر حضور یافته بود در پاسخ به پرسشی درباره چرایی عدم حضور آیت الله مهدوی کنی در حوادث سال 88 و حضور جدی ایشان برای وحدت اصولگرایان در سال 89، گفت: ایشان یک فرد سیاسی و تشکیلاتی است و این گونه نبوده است که ایشان در مقطعی وارد سیاست شده بودند.
 وی با اشاره به دیداری های طیف های مختلف با ایشان برای میانجیگری در سال88، افزود: عده ای از افراد آمدند و با ایشان گفت و گو کردند و از طرف طیف مقابل آقای آقازاده با ایشان دیدار کردند، در حالی که ایشان به تبعیت از قانون تاکید داشتند.
 وی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی در موضوع حوادث سال 88 به تبعیت از رهبری تاکید داشتند، افزود: ایشان بحثی را که با این آقایان مطرح کردند این بود که آقایان نسبت به قانون پذیرش داشته باشند و بپذیرند که فرد دیگری از سوی مردم انتخاب شده است، و با توجه به اینکه شورای  نگهبان بررسی های خود را داشته است، خود را از نظام جدا نکنند.
 انصاریان در خصوص لیست جبهه متحد اصولگرایان و اینکه فکر می کنید انتظارات از لیست جبهه متحد برآورده شده است، تصریح کرد: معتقدم هر لیستی باید نمایانگر یک عقبه باشد، ولی در لیست های که الان می بینیم به جز چند مورد بقیه عقبه جدی سیاسی ندارند و بیشتر لیستها جنبه فردی دارد و چند نفر از افراد دور هم جمع شدند و جبهه ای را تشکیل دادند.
نامزد جبهه متحد اصولگریان با بیان اینکه یک حزب و گروه باید یک سابقه سیاسی داشته باشد، با اشاره به جبهه پایداری گفت: باید دید عقبه این لیست ها چیست. حتی مجموعه جبهه پایداری که از مجموعه فراکسیون انقلاب اسلامی شروع شد عقبه سیاسی خیلی قوی هم ندارند و در آستانه انتخابات مجلس تشکیل شد.
وی در ادامه این گفت وگو درباره موضوع چگونگی لیست جبهه متحد اصولگرایان، پیش بینی اش از رای آوری لیست های دیگر، جزئیات دیدارهای اعضای جبهه پایداری  با آیت الله مهدوی کنی  اشاره  کرد و درباره لیست های متعدد اصولگرایان، گفت: لیست های متعدد مردم را در انتخاب نمایندگان سرگردان می کند.
 مشروح اظهارات ابراهیم انصاریان عضو جبهه متحد اصولگرایان در کافه خبر در روزهای آینده منتشر می شود.
/27212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =