۰ نفر
۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳

ماموران امنیتی آل خلیفه و آل سعود روز سه شنبه روز سختی را پشت سرگذاشتند. هزاران نفر از مردم این کشور همزمان با سالگرد انقلاب بحرین به خیابان های منامه ریختند.

ماموران امنیتی این کشور برای متفرق کردن و سرکوب تظاهرکنندگان که در میان آنها زنان نیز حضور داشتند متوسل به گاز اشک آور و باتوم و شلیک گلوله های پلاستیکی شدند.

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • د.ا IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    53 24
    درسته که نمیتونیم اقدام عملی کنیم ولی دلهای ما با شما مردم بحرینه که میخواهید کاری یزرگ کنید و این دستیاران شیطان رو از دور خارج کنید.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    33 6
    به اميد پيروزي نهايي و حقيقي همه ملتهايي كه در برابر استبداد و ظلم به پاخاستن. از مصر و تونس و ليبي و يمن تا بحرين و سوريه.
    • بدون نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
      52 25
      دوست عزيز بحث سوريه كاملا با بحث كشورهايي مثل بحرين و يمن فرق داره. در سوريه دست شيطاني آمريكا و اسرائيل و كشورهاي حامي آنها در ميان است. اگر دولت بشار اسد سرنگون بشه براي منطقه خيلي بد ميشه. مردم مظلوم فلسطين و لبنان يكي از حاميان اصليشونو از دست ميدن و مهم تر از اون اينكه ارتباط ايران با اونها تقريبا قطع ميشه. و اين موضوع نه تنها براي آنها بلكه براي ايران اصلا خوب نيست. مثل اينكه در صحنه جنگ گروهي از نيروهاي خودي ارتباطشون با ساير نيروها قطع بشه و محاصره بشند. فراموش نكنيد كه فلسطين، لبنان و سوريه سنگرهاي ايران هستند و اگر اين سنگرها از بين بروند دست اين جنايتكاران به ايران باز ميشه. البته در هر صورت دست همه اين دشمنان قطع و بريده خواهد شد. اللهم عجل لوليك الفرج
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    40 9
    درود بر شما مردم شریف وغیرتمند بحرین اگر امکانش ببود برای کمک حتما به بحرین می امدم ولی افسوس که نمیشودتلاش کنید و مطمین باشید که(ان الارض یرثها عبادی الصالحون)
  • بدون نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    23 11
    در سوریه و نظام داخلی اش شاید مشکلاتی وجود داشته باشد که باید اصلاح بپذیرد اما با توجه به اینکه این کشور اسلامی در حال حاضر به مقابله و مقاومت با اسرائیل که دشمن اسلام است بلند شده بر ما لازم است به عنوان مسلمان از این کشور حمایت کنیم همچنین با توجه به اینکه دخالتهای مشکوک خارجی در این کشور وجود دارد
  • خیری IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    11 0
    الهم انصر الاسلام والمسلمین دعای همیشه من بعد از نماز است .ای کاش میتوانستم به مردم سوریه و بحرین کمک کنم . ولی جز دعا کاری از دستم ساخته نیست . ضمنا ان الله لا یغیر ما بقومه الا یغیر ما بانفسهم خدا وضع هیچ قومی را تغبییر نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند.وامیدوارم که ناامید نشوند .
  • بدون نام IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    2 2
    خبر انلاین خواهش میکنم اینو تایید کنید اونایهای که ادعا دارندسوریه حامی بزرگی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند 1.بعثیها هم کشور مسلمانی داشتند وصدام حسین بیشتر از خود ما و فلسطینیها دشمن درجه یک اسرائیل بود. 2.قذافی هم یه مسلمان وبیشتراز ما ایرانیها مقابل امریکایها مقاومت کرد. 3.عربستان هم یه کشور مسلمانه و سوخت بنزین جتهای اسرائیلی که با همین جتها کودکان غزه را به شهادت می رسانه تامین میکنه. 4. ........ 5. ......... تا بیشتر از .... 1000 نمونه .