سخنگوی جبهه انتخاباتی صدای ملت شماره حسابی برای دریافت های کمک های مردمی ارائه کرد.

حمید رضا کاتوزیان سخنگوی جبهه انتخاباتی صدای ملت در گفت وگو با خبرآنلاین با اعلام شماره حساب 0108395300004 بانک ملی  برای واریز کمک های مردمی جهت فعالیت های تبلیغی لیست صدای ملت،گفت: جبهه صدای ملت  ضمن استقبال از حمایت ها و کمکهای فکری و انسانی، شماره حسابی را جهت تمرکز و شفافیت هزینه های تبلیغاتی اعلام می نماید و خواهشمند است در صورت تمایل به کمک برای تبلیغات انتخاباتی این لیست، کمک های خود را به این حساب واریز کنند.
 وی پیش از این در گفت وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که  هزینه های انتخاباتی لیست انتخاباتی قرار است از کجا تامین شود؟، گفته بود:« از نظر مالی وضعیت ما مشابه دیگران نیست و می توانم بگوییم خوب نیست. چرا که ما نه به دولت متصل هستیم و نه به شبکه هایی که به طور سنتی از اصولگرایان حمایت می کنند. و به این دلیل ممکن است در آینده نزدیک شماره حسابی برای کمک به فعالیت های تبلیغاتی خود اعلام کنیم.»
 پیش از این جبهه متحد اصولگرایان نیز شماره حسابی جهت کمک به فعالیت های انتخاباتی این تشکل اعلام کرده بود.
وی گفت: در صوتی که مبالغ کمک های مردمی بیش از نیاز لیست صدای ملت باشد، مبالغ مازاد آن صرف امور خیریه همچون آزادی زندانیان دیه می شود.
 کاتوزیان در پاسخ به این پرسش که آیا لیست انتخاباتی‌تان قطعی شده است، گفت: همچنان در حال بررسی گزینه های برای قرار دادن در لیست هستیم   و فکر می کنیم این انتخاب های باید براساس شاخص  کارآمدی  و شجاعت باشد تا مجلس نهم از نیرو های متخصص تشکیل شود.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جهان IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    7 0
    آقا من 2000 تومن میدم ولی خداوکیلی قول بدید یه کار با درآمد متوسط برای من پیداکنید