ایلنا نوشت:

مهدی هاشمی در نامه‌ای به رئیس مجلس نسبت به قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس اعتراض کرد.

  متن کامل این نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید یکی از دستورات موکد دین مبین اسلام حفظ آبروی شخص مسلمان و برادر دینی است که تا آنجا که تقید به این مهم از زیارت خانه خدا و جایگاه کعبه بالا‌تر دانسته شده است.

حضرت‌عالی نیک مطلعید که خروج اینجانب از کشور، قبل از مسایل مربوط به وقایع انتخاباتی سال 88 و صرفا به دلیل مسایل کاری و تحصیلی بود ولی هر‌گاه قصد بازگشت به کشور را داشته‌ام بنابر مصالح و ملاحظاتی که باز حضرت عالی از آن کاملا با خبرید به تعویق افتاده است و در طول این مدت تهمت‌ها و افتراهای بسیار فراوانی را نسبت به شخص پدر، خودم و خانواده‌ام تحمل کرده‌ام و در فضای غبارآلود و سنگین رسانه‌های داخلی، که یک سویه اتهامات را با برخورداری از مواهب انواع واقسام امکانات سمعی، بصری و مکتوب وارد کرده و مجال و فرصت اولیه دفاع را نیز سلب می‌کنند به جان خریده و تحمل کرده و می‌کنم.

غرض از انشاء این نامه قرائت یک متن سیاسی به عنوان گزارش اخیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مورخ 7/10/1390 و پخش چند باره آن در رسانه‌های مکتوب و مجازی و به ویژه در بخش‌های مختلف رسانه ملی به خصوص آنجا که تهمت‌های ناجوانمردانه‌ای را متوجه اینجانب ساخته بود می‌باشد.

مستحضرید که قرائت این گزارش در صحن مجلس شورای اسلامی، آن هم بدون طی مراحل قانونی و شرعی که حتی مورد اعتراض مکتوب جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به حضرتعالی نیز قرار گرفت از مصادیق بارز تهمت و افترا و بازی با آبروی مسلمانان است که امکان و حق اعتراض و پاسخگویی نیز از آنان سلب شده است.

متاسفانه این گزارش محفلی و جناحی بدون توجه به واقعیت‌ها و با سند سازی‌های جعلی و کذب که تاکنون حتی یک مورد آن در هیچ مرجع ذیصلاحی تایید نگردیده، تهیه شده که آن را بیشتر به یک گزارش اطلاعاتی و مغرضانه با اهداف سوء تبلیغاتی و امنیتی تبدیل کرده که موجب وهن و آبروریزی است.

جعل سند و اظهارات دروغ و کذب برای القای پیام این جانب به مقامات آمریکایی در جریان انتخابات سال 88 وصله ناجور و کذب محض است که باید اتهام زنندگان روزی در درگاه خداوند دادگستر و عادل و مردم شریف ایران پاسخگوی آن باشند.

اینجانب ضمن تکذیب این اتهامات و اعتراض شدید به گزارش سیاسی و مغرضانه عضو این کمیسیون از محضر حضرتعالی و اعضای هیات رئیسه محترم تقاضا داریم براساس دستور امام راحل و ماده 76 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که به موجب آن حق شخص مورد اتهام قرار گرفته برای پاسخگویی محفوظ است مقرر فرمایید متن این جوابیه در صحن مجلس قرائت شود.
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    آقای هاشمی عزیز،همینکه ملت شمارو میفهمن بسته.بالاخره آخر این دولت هم میرسه.اون روز روز عزای این دولت خواهد بود!!! آقای خبرآنلاین!چه این نظرو بزاری چه نزاری بدون که نظر واقعی ملت درباره آقای هاشمی و تهمتها و ... همینه که گفتم
    • بدون نام IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      13 73
      ممکنه بفرمايين اين ملتی که ميگی چند نفرن و کجا زندگی می‌کنن؟
    • بدون نام IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      14 74
      شما از کجا انقدر مطمئنی نظر ملت همینه؟ وکالت داری؟
    • بدون نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      4 31
      لطفا اقا زاده از طرف خودت حرف بزن نه از طرف ملت . ملت خودشون زبون دارند که نظرشونو بگن .
  • EHSAN.sali IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    سلام معلومه که واقعیت برای آقای هاشمی تلخ است ! "یاحق"
    • آرمون IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      38 5
      شما رابه خدا انصاف داشته باشید هاشمی راباکی مقایسه می کنید
  • بدون نام IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    147 4
    تاریخ مشخص میکند تا آن روز هم چیزی نمانده
  • بدون نام IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    48 14
    عده ای بی منطق و کوته فکر میخواهند برای خوشامد بعضیا با ایراد تهمت و افتراءبه آیت اله هاشمی و خانواده محترمش افکار مردم را از غلط کاریها و فساد خود و نزدیکانشان منحرف کنند ولی باید بدانند که کور خونده اند .مردم انقلابی بخوبی همه چیز را میفهمند و میدانند که حق با آیت اله هاشمیست.
  • بدون نام IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    17 41
    ماشالا رو که نیست سنگ پاس
    • بدون نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      17 1
      یه نگاهی به این نظرات مثبت ومنفی بنداز بعد دوباره اون جمله ی خودت رو تکرار کن!
  • بدون نام IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    9 50
    تو گفتی ما هم باور کردیم داداش!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    13 59
    آهان ببخشید یادمون رفته بود حرفای پدر گرامی رو در اون نماز جمعه! ببخشید شما با فائزه هاشمی نسبتی دارین؟ اون وقت یه سوال دیگه این دغدغه درسی یه دفه ایجاد شد؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون!
  • بدون نام IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    61 13
    سلام بر سردار سازندگی و فرزنداش ورحمت خداوند بر کسی باد که لقب سردار سازندگی را به حق به وی نسبت داد.
  • علی IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    14 62
    اگر دروغه پاشو بیا جواب بده رفتی انگلیس با اجنبیها می گیردی بعد مجلس دروغ میگه؟؟!!!
    • بدون نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      43 6
      علی عزیز اگه یک بار دیگه متن رو بخونید متوجه می شید که بطور ضمنی علت نیامدنش چیست. خودمان را گول نزنیم.با این وضع قوه قضاییه و جو حاکم امیدی به بررسی عادلانه موضوع و روسیاهی تهمت زنندگان نیست یا علی
    • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      16 1
      آیا هوچیگر ها اجازه میدن عادلانه محاکمه بشه
  • reza IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    34 7
    عده ای بی منطق و کوته فکر میخواهند برای خوشامد بعضیا با ایراد تهمت و افتراءبه آیت اله هاشمی و خانواده محترمش افکار مردم را از غلط کاریها و فساد خود و نزدیکانشان منحرف کنند ولی باید بدانند که کور خونده اند .مردم انقلابی بخوبی همه چیز را میفهمند و میدانند که حق با آیت اله هاشمیست.
  • mahmod IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    38 10
    سلام.يك نگاهي به كامنتها بندازيد.آنوقت وزن افكار خودتون وهمچنين نظر جامعه رو به آقاي هاشمي بدانيد.بي زحمت نظر مخالفين آقاي هاشمي وموافقان ايشان را جمع بزنيد.اين نظركاربران كه بخشي ازجامعه ست را جدي بگيريد.عمر مخالفين اين خانواده محترم كوتاه است .بسيار كوتاه.
  • سارا IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    14 29
    اگر راست می گویی تعطیلات عید به کشور بیا .
  • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    41 9
    به تازه به دوران رسیده ها میگویم ایت الله هاشمی را از قبل از انقلاب در انقلاب در جنگ ودوران سازندگی دیده ایم شما کجا بودی در بمبارانها در سختیها .از کی انقلابی شدید از همین دوسه سال .هاشمی مرد دوران سختیهای ماست مرد دوران مبارزه .از اموال شخصی خود برای مبارزه خرج کرد شما برای کشور چه کردید غیر از هیاهو وغوغا گری.
    • امیر IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      30 3
      "دشمنان بدانند که هاشمی زنده است چون انقلاب زنده است" آیا میدانید این سخن از کیست؟درست فهمیدید این سخنان کسی است که ملت ایران را به خروش در آورد.این گفته فردی است که هاشمی به دستور او فرمانده کل جنگ شد.این سخنان کسی است که تا بود هاشمی در همه مجالس رسمی نزدیکترین فرد به او می نشست.این سخنان کسی است که در دوران تقریبا" ده ساله حضورش در راس تصمیمات کشور حتی یک بار هم با هاشمی عتاب نکرد .این سخن را فردی بر زبان آورد که با یک اشاره او میادین جنگ پر شد از سربازان 12 الی 80 ساله که این کمترین یکی از 15 ساله های آن میادین بودم.آری این سخن از امام است.اماما جایت در این آشفته بازار که نام تو بر آن نهاده اند خالیست.
  • بدون نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    5 0
    فرصت دفاع دادن یک اصل پذیرفته مترقی مردم سالاری است اول اثبات بعد افترا !