با شکست دادن لوانته، اختلاف رئال و بارسا در جدول رده بندی به عدد 10 رسید.

به گزارش خبرآنلاین؛تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در یک دیدار خانگی لوانته را در هم بکوبد.در این بازی که شب گذشته برگزار شد شاگردان مورینیو ابتدا یک گل از حریف خود عقب افتادند(در دقیقه 5 توسط گوستاو کابرال) اما اخراج ویسنته ایبورا از بازی و خطای پنالتی که او انجام داد باعث شد تا کریستیانو رونالدو گل مساوی مادریدی ها را در دقیقه 45 به ثمر برساند.
قوهای سفید که برای انتقام از شکست در بازی رفت به میدان آمده بودند دو بار دیگر توسط رونالدو در دقایق 50 و 57 به گل رسیدند تا در شبی که این ستاره پرتغالی هت تریک کرد رئالی ها فاصله امتیازی خودشان با بارسلونا را به 10 امتیاز برسانند.
حتی گلی که آرونا کانه در دقیقه 63 برای لوانته به ثمر رساند و اختلاف را کم کرد هم باعث نشد تا عطش مادریدی ها برای گلزنی فروکش کند.تنها سه دقیقه از این گل گذشته بود که کریم بنزما موفق شد تیر خلاص را شلیک کند و با زدن گل چهارم رئال کار را یکسره کند.با نتیجه ای که در این بازی به دست آمد رئالی ها 58 امتیازی شدند تا صدرنشینی خود در لالیگا را تثبیت کنند.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شروین IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    18 5
    ما هواداران ملوان بندرانزلی خواستار حضور مورینو به جای صالح در راس اومور باشگاه هستیم
  • بدون نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    22 7
    شیره حالا به ما برسید!!!
  • بارسا IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    4 18
    بازهم پنالدو و بازهم داوری!!!! اقای مورینیو احیانا یونیسف و یا یوفا ویا کمیته داوری به تیم شما نپیوستن؟؟!!!! دیگه نمیبینم حرفی از داوری زده بشه!!!! انسان فقط گواردیولا که هرچی بازی با ناداوری تموم شده چیزی نگفته!!! زنده باد بارسا!!!! امسال به جای 6جام 5تا میگیره مشکلی نداره!!!! فعلا شما یه فکری به حال الکلاسیکو ها بکنید!!!!