نماینده مردم تهران در مجلس هشتم و عضو لیست صدای ملت در کافه خبر حضور می​یابد.

به گزارش خبرآنلاین، علی عباسپور نماینده تهران و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از فعالترین نمایندگان دور هشتم مجلس بود که هم​اکنون نامزد نمایندگی برای انتخابات مجلس نهم است.
اگرچه او از نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات پیشین مجلس بود اما در این دوره مورد حمایت جبهه مذکور قرار نگرفت. {اینجا}  او با همراهی علی مطهری و حمیدرضا کاتوزیان جبهه صدای ملت را تشکیل داده و در نظر دارند فهرست انتخاباتی «صدای ملت» را ارائه دهند.{اینجا}
عباسپور خود و همکارانش را نماینده طیفی معرفی می کند که در سایه دفاع از حقوق مردم، انتقادهای منطقی از دولت دارند و خواست مردم را از دولت پیگیری می کنند. وی با بیان اینکه این طیف معتقد است که اگر دولت مسیر اشتباهی برود برخورد لازم با آن باید صورت گیرد، اظهار داشت: این وظیفه مردم است که نمایندگانی انتخاب کنند که وکیل‌الدوله نباشند و در چارچوب قانون اساسی از حق مردم دفاع کنند.
این استاد 61 ساله دانشگاه که دارای دکتری مهندسی انرژی هسته​ای است، سابقه حضور در چهار دوره مجلس شورای اسلامی (مجالس چهارم، پنجم، هفتم و هشتم) را دارد. او صبح فردا مهمان خبرآنلاین خواهد بود.
کاربران محترم می​توانند سوالاتشان از علی عباسپور را در بخش کامنت​های این خبر درج کنند تا از او پرسیده شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    3 3
    سلام سوالم انتخاباتی نیست!!!! لطفا به درخواست دانش آموزان المپیادی مدال آور سال 88 که در کنکور 89 از سهمیه المپیاد استفاده کردند مبنی بر انتقال به دانشگاه شریف و تهران که حقشون بود و نذاشتن برن رسیدگی کنید.برای رییس جمهور نامه نوشتیم ولی رسیدگی نشد.شما که خودتون استاد هستید به درخواست ما رسیدگی کنید!!!!
  • یک پدر IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    6 2
    با سلام طرح جدید آموزش و پروزش در خصوص ششم ابتدایی که قرار است از سال اینده اجرا شود نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است. دبستانی که 5 کلاس بیشتر ندارد...نیرو چه می شود؟ چرا باید این طرح پس از 3 ماه از آغاز سال تحصیلی به بکباره اعلام شود؟ کتابهایی که هنوز چاپ نشده اند و....شما را به خدا نگذارید فرزندانمان موش آزمایشگاهی شوند...
  • بدون نام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    9 0
    چرا مجلس به وظایف نظارتی خود عمل نمی کند؟ ابن همه عدم پایبندی به قانون توسط دولت چرا از سوی مجلس نادبده گرفته می شود؟ ایا حساب و کتاب دولت روشن است؟ به تکالیف بودجه عمل شده یا نه؟
  • امین IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    0 0
    آیا شما و به طور کلی تشکل "صدای ملت" حامی چند صدایی، آزادی مطبوعات، آزادی احزاب و اجتماعات، حاکمیت اراده عمومی و عقلانیت و بهبود روابط خارجی و کاهش تنش ها و سایر مطالبات بخش قابل توجهی از مردم از جمله طبقه متوسط و اقشار تحصیلکرده و فرهیخته خواهید بود؟ اگر این مطالبات را به طور جدی دنبال می کنید به طور شفاف اعلام فرمایید تا این اقشار با شناسایی شما برای شرکت در انتخابات ترغیب شوند. متشکرم.
  • بدون نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    0 20
    اقای عباسپور کسیکه برای مردم صادقانه کار میکند نیازی ندارد دراین دسته یا ان دسته باشد مردم ما میفهمند اماسوالی دارم ایا باز میخواهید انگونه که در مجلس قبلی رفتار کنید که سوزه رسانه های بیگانه قرار گیرید ؟ روزی نبود که بی بی سی وصدای امریکا گفته های شما وبخصوص اقای مطهری را بعنوان استنادات خود قرار دهد .ایا نمیشود مسائل را بدون جار وجنجال حل کرد . مگر ما مدعی یک مجلس اسلامی ومتمایز از مجالس فرمایشی غرب نیستیم . اما سوالم این است نتیجه اقدامات حضرت عالی در حوزه اموزش وتحقیقات چه میباشد کدام گره کور را در حوزه اموزش باز نمودید. درست است اموزش باید همیشه پویا ورو به جلو باشد بفرمائید چه مقدار از سند چشم انداز نظام تحقق یافته.
  • بدون نام IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    4 4
    چرا ايشان با توجه به اينكه به دانشگاه آزاد نزديك هستند به عنوان نماينده مردم از دانشجويان پيام نور حمايت نميكنند؟ و بحث معادل شدن مدرك دانشجويان پيام نور رو مطرح كردند؟ مجلس چه برنامه اي براي اشتغال فارغ التحصيلان پيام نور دارد؟ براي افزايش كيفيت دانشگاه پيام نور چه برنامه اي دارند؟ با تشكر
  • اسماعیلی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    4 0
    چرا در بررسی نظام جدید آموزشی 6-3-3، مجلس بر اساس قوانین مصوب (قانون وزارت آموزش و پرورش و قانون شورای عالی) این نظام را بررسی و تصویب نمی کند؟ آیا قانون در درجه اول نباید از سوی مجلس شورای اسلامی رعایت شود؟ آیا بهتر نبود ابتدا قوانین اصلاح می شد تا در آینده تناقض قانونی در این زمینه نداشته باشیم؟
  • بدون نام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    8 0
    زنده باد صدای ملت
  • محمد PL ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    7 0
    سلامی یه سوال داشتم معیار تایید صلاحیت و یا عدم صلاحیت انامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم بر چه مبناست؟
  • علیرضا US ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    14 1
    سلام.جناب آقای عباسپور لطفا بفرمایید چرا "صدای ملت " تا الان در نمیامد؟!!
  • سعید زاوش IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    2 10
    باسلام لطفا در مورد نقش هاشمی رفسنجانی در ایجاد جریان فتنه سوال بفرمایید. ظاهرا جناب عباسپور این جریان را ساخته و پرداخته آقای هاشمی می دانند .
  • محمد اماني IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    1 4
    باسلام خدمت حضرتعالي . خواهشا خيلي رك و بي به پرده نظر خودتون درمورد اينده سياسي آقاي هاشمي بگوييد .و دوم اينكه به نظر شما ايشان دوباره توسط رهبر معظم انقلاب بعنوان ريئس مجمع تشخيص انتخاب ميشوند
  • روحی IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    4 0
    با سلام خدمت آقای عباسپور.از آنجا که یکی از وظایف کمیسیون جنابعالی رسیدگی به لوایح بودجه سالیانه کل کشور است ,علت عدم برخورد جدی با ریاست جمهوری به خاطر تاخیر همه ساله چیست؟و همچنین در خصوص بررسی چگونگی اجرا مصوبات توسط دولت بسیار کوتاهی می نمایید.طوری که دولت خود تصمیم به انجام کار خود بدون توجه به مجلس می نماید.؟
  • بدون نام IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    18 0
    لطفا ایشان بفرمایند علت این که مجلس موفق به مهار دولت نشد چیست؟
  • بدون نام IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    9 0
    ایشان چه برنامه ای برای مجلس بعدی دارند که مانند مجلس حاضر یک شکست تمام عیار را تجربه نکنند؟
  • بدون نام IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    2 1
    باسلام خواستم تزآقای عباسپور بپرسم اولا برای ایجاد وحدت وهمدلی درجامعه چکاربایدکردتاوحدت حداکثری داشته باشیم ودوم اینکه درعالم پزشکی برای جراحی فرد رایا بیهوش میکنند یا بی حس شما چقدر به این تاکتیک درعالم سیاست حداقل درشرایط کنونی معتقدیدوخواستار رفع مشکلات کشور دورازجنجال آفرینی وبزرگنمایی ودربوق وکرنانمودن هستید تابهانه بدست دشمنان قسم خورده انقلاب واسلام وتشیع نیفتدباتشکر
  • بدون نام IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    0 0
    باسلام خواستم تزآقای عباسپور بپرسم اولا برای ایجاد وحدت وهمدلی درجامعه چکاربایدکردتاوحدت حداکثری داشته باشیم ودوم اینکه درعالم پزشکی برای جراحی فرد رایا بیهوش میکنند یا بی حس شما چقدر به این تاکتیک درعالم سیاست حداقل درشرایط کنونی معتقدیدوخواستار رفع مشکلات کشور دورازجنجال آفرینی وبزرگنمایی ودربوق وکرنانمودن هستید تابهانه بدست دشمنان قسم خورده انقلاب واسلام وتشیع نیفتدباتشکر
  • بدون نام IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    1 0
    آیا سیاست های نامبرده در امور آموزسی یکی از دلایل بی کفیتی دانشگاه آزاد نشده است؟
  • روستایی بدبخت IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    5 2
    بسمه تعالی با گرامیداشت سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری، از آقای عباس پور میپرسم که: نماینده عزیز کجا تشریف داشتید هنگامی که در اردیبهشت امسال آقای تمدن (استاندار تهران) با لشکری از نیروی انتظامی به بهانه برخورد با تخلفات و زمینخواری به روستای خجیر آمدند و مزارع قانونی مردم که بعضا نمونه کشوری بودند و خانه های کاه گلی بیش از 50 ساله روستاییان را با بولدوزر تخریب کردند!(آثار آن کاملا موجود است) مردم بدبخت را به ضرب باتون و پوتین و مشت و سیلی زدند(شکایات آن موجود است) و ما بارها شکایتمان را به مجلس محترم آوردیم ولی هیج توجهی نکردید! روستای ما در انتخابات ریاست جمهوری 750 شرکت کننده داشت لطفا به آمار این انتخابات نیز نگاه کنید تا نتیجه توجهتان! را ببینید!
  • بدون نام IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    4 0
    بپرسید وقف اموال دانشگاه آزاد با کدام قسمت از صدای ملت تطابق دارد؟
  • میلاد IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    5 1
    چه جور می توانیم در تهران با جبهه صدای ملت همکاری داشته باشیم
  • yasser IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    2 9
    میزان تقید شما به ولایت فقیه چقدر است
  • صمصام بران IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    2 0
    اقایان در جواب این سوال که چرا نامزد نمایندگی می شوید می فرمایند اساس تکلیف کردم : اگر این کلمه را (تکلیف) با دقت مورد برسی قرار دهیم معنای آن این است که در مقابل خدا مسؤلم و در مقابل قانون و در مقابل مردم حال که چنین است واقعا آقایان به تمام این موارد بنحوی عمل کرده اند که وجدان خودشون راحت باشد ؟
  • ناشناس IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    1 0
    با سلام خدمت شما استاد عزیز از تشکیل جبهه صدای ملت بسیار خوشحالم و برای شما آرزوی موفقیت دارم یکی از کاندیداهای شهر تهران هستم و قصد داشتم به طور مستقل در انتخابات شرکت کنم اما پس از تشکیل این جبهه به نظرم تفکراتم همسو با این گروه می باشد چطور می توان برای بررسی و امکان حضور در این لیست با شما مذاکره کرد با سپاس
  • چرا چرا IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    24 0
    سلام آقای عباسپور شما ارز دولتی از کجا تهیه می کنید؟ چند لیتر بنزین در کارت سوخت خود دارید؟ با تورم وحشتناک این روزها چکار می کنید؟ چرا خودروهای بی کیفیت داخلی به هر بهانه ای گران می شود؟ چرا مردم ايران مجبورند خودروهای بی کیفیت داخلی با قیمت گزاف چند برابر تهیه کنند؟