فارس نوشت:

دبیر کل خانه کارگر از انتخاب 120 نامزد برای حضور در لیست سراسری خانه کارگر خبر داد و تأکید کرد: این امکان وجود دارد که افرادی از جبهه اصلاحات یا جریان اصولگرایی نیز در این لیست حضور داشته باشند. 

علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر با تأکید بر اینکه خانه کارگز قطعاً لیست انتخاباتی می‌دهد، گفت: خانه کارگر تصمیم دارد که در تهران و سراسر کشور لیست انتخاباتی ارائه دهد؛ البته در مواردی از بعضی کاندیداها حمایت می‌کنیم و در برخی حوزه‌ها نیز صراحتاً برخی نامزدها در لیست خانه کارگر قرار می‌گیرند. 

وی افزود: اگر چه هنوز گزینه‌های لیست تهران مشخص نشده ولی این امکان وجود دارد که در لیست سراسری خانه کارگر افرادی از جبهه اصلاحات یا جریان اصولگرایی نیز در لیست حضور داشته باشند. 

دبیرکل خانه کارگر اضافه کرد: برای خانه کارگر مهم است که بقیه گروه‌های حاضر در عرصه انتخاباتی اسفند 90 چگونه لیست‌های خود را می‌بندند. 

محجوب تصریح کرد: اساس کار خانه کارگر این است که در ابتدا ببیند که چه تعداد از جامعه کارگران، کاندیدا شده‌اند چرا که برخی از کارگران در حال حاضر دچار مشکل احراز صلاحیت هستند و برخی دیگر مشکلی در این زمینه ندارند. 

وی در ادامه این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: لیست‌های خانه کارگر با جبهه اصلاحات هیچ وقت ارتباط نداشته و لذا لیست امسال هم کلیتی کارگری دارد.

محجوب اضافه کرد: در حال حاضر لیست انتخاباتی خانه کارگر در اکثر شهرستان‌های کشور آماده شده است، به نحوی که در مورد شهرهای کوچک تاکنون بیش از 120 نفر را برای حضور در لیست‌ها انتخاب کرده‌ایم؛ البته در مورد کلانشهرها و شهرهای بزرگ هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =