پانا نوشت:

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از آزادی 6 نفر از زائران ربوده شده ایرانی در سوریه در آینده نزدیک خبر داد.
اسماعیل کوثری در پاسخ به سوالی در رابطه با ربوده شدن زائران ایرانی در سوریه نیز گفت: به غیر از 6 نفر اول که ربوده شدند، بقیه افراد به صورت آزاد و خارج از نظارت سازمان حج و زیارت عازم سوریه شده بودند.
وی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی ما پیگیرهای خود را در این ارتباط انجام داده، ولی اقدامی که نیروی انتظامی در این ارتباط انجام داد و اعلام کرد که به هیچ وجه زائران ایرانی به طرف سوریه از مسیر زمین نروند، اقدامی مناسب بود.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خاریج مجلس تصریح کرد: خبرهایی رسیده حکایت از این دارد که انشاءالله 6 نفر اول که در سوریه ربوده شده بودند در این چند روزه ازاد خواهند شد و بقیه هم برای آزادی آنها پیگری های لازم انجام خواهد شد. علاوه بر اینکه از این به بعد هم به هیچ وجه نباید سفر زمینی به سوریه صورت بگیرد و انشاءالله بتوانیم هرچه سریعتر وضعیت 22 نفر باقی مانده را تعیین تکلیف کنیم.
نماینده تهران در مجلس ادامه داد: با مسوولان امنیتی و دیپلماسی سوریه رایزنی خواهد شد تا مشخص شود پس از این روال اعزام زائران ما باید بر چه اساسی باشد تا دیگر شاهد وقوع این مسائل نباشیم.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =