مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: به جز نامزدهای روحانی و بانوان در مورد هیچ نامزدی تصمیم گیری نشده است و لذا ادعای آقای علی مطهری مبنی بر اینکه برای فهرست جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شده، صحت ندارد.

توانگر گفت: به جز نامزدهای روحانی و بانوان در مورد هیچ نامزدی تصمیم گیری نشده است و لذا ادعای آقای علی مطهری مبنی بر اینکه برای فهرست جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شده اند صحت ندارد.
وی اضافه کرد: برخی پیامکهای تخریبی و خبرسازی ها وجود دارد که می خواهند افرادی را به لیست جبهه متحد منصوب کنند که این اخبار کذب و از گروههای نفوذی جریان انحرافی که خود را اصولگرا می دانند تولید و در جامعه شایع می شود.
از سوی دیگر غلامعلی حداد عادل صبح امروز بعد از سخنرانی در جمع زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) در یوم الله 12 بهمن در جمع خبرنگاران به سؤالات آنها پاسخ گفت.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر زمان ارائه لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: اسامی نامزدهای نمایندگی برای نهایی شدن نزدیک شده است اما بررسی‌ها همچنان ادامه دارد، لذا سعی داریم به زودی فهرست نهایی جبهه متحد اصولگرایان را اعلام کنیم.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که از وی پرسید نظر شما در خصوص گروه‌های مختلفی از اصولگرایان که سخن از قرار دادن نام شما به عنوان سرلیست در فهرست خود می‌کنند چیست،‌ خاطرنشان کرد: اصولاً جبهه متحد اصولگرایان به سمت وحدت حداکثری حرکت می‌کند و بر این اساس اگر سایر گروه‌های اصولگرا اسامی نامزدهای جبهه متحد را در فهرست خودشان قرار دهند، مانعی ندارد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =