«لایحه بودجه این هفته می​آید، هفته آینده می آید، پس کی می​آید؟» این جمله​ها را در یک ماه گذشته بارهاو بارها شنیده​ایم اما هنوز هم از ارائه لایحه بودجه 91 با مجلس خبری نیست.

به گزارش خبرآنلاين، آخرين خبر را باهنر در حاشيه نشست شب گذشته جامعه اسلامي مهندسين به خبرنگاران داد که احمدي​نژاد چهارشنبه به مجلس مي​آيد تا لايحه بودجه را تقديم کند. امروز هم حسن کامران نماينده اصفهان خطاب به ميرتاج​الديني معاون پارلماني دولت گفت: شما را به خدا لايحه بودجه 91 را بدهيد، ديگر ديگر حتي به بررسي بودجه دو دوازدهم هم نمي​رسيم!
باهنر هم در ادامه سخنان وي گفت: آقاي کامران فکر مي کنيد اگر همين امروز هم اين لايحه را بياورند، به بررسي آن مي​رسيم؟ ديدروز هم مي​دادند، نمي​رسيديم!
کامران در بخش ديگري از نطقش به عزيزي معاون برنامه ريزي رئيس​جمهور تذکر داد و گفت: اينها که بي​برنامه خرج مي​کنيد، پول بيت​المال و اموال کلاه نمدي​ها است. علف خرس نيست که همين جوري خرج مي کنيد!
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، سياست​هاي آمريکا را به سخره گرفت و گفت: خجالت نمي​کشيد که يک روز دکتر عطارزاده را در افغانستان دزديديد، بعد يک ترياکي را گرفتيد و گفتيد مي​خواسته از طرف ايران سفير عربستان را بکشيد!
توصيه اين نماينده اصولگرا به اصولگرايان در آستانه انتخابات مجلس هم اين بود که در هر استان، کساني را که اقبال مردمي دارند را بيابد و همان​ها را در ليست بياورند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =