چند روز پیش روزنامه مارکا در گزارشی از بروز اختلاف و بگومگو برسرتمرینات رئال پرده برداشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال با سرخیو راموس و ایکر کاسیاس، دو ستاره اسپانیایی تیم در تمرین بگو مگو کرده بود. بلافاصله بعد از انتشار این خبر، کهکشانی ها با دستپاچگی به تکذیب آن پرداختند و شاگردان مورینیو یکی یکی درگفت وگوهایی جداگانه، از اتحاد در رختکن رئال وعدمهرگونه اختلاف و دو دستگی میان اسپانیایی ها و پرتغالی ها گفتند.
سپس مورینیو تهدید کرد که فردی که این خبررابه رسانه ها رسانده را شناسایی ومحروم خواهد کرد و همین موضوع باعث شد تا سرخیو راموس تصمیم بگیرد تا با رئیس باشگاه مادریدی به صحبت بپردازد.
طبق گزارش منتشره درشبکه تلویزیونی «کادناسر»، سرخیو راموس با فلورنتینو پرس دیدار کرده و به او گفته که این بازیکنان اسپانیایی تیم نبوده اند که خبر اختلاف در تمرینات رئال را به رسانه ها درز داده اند. البته اگر واقعا راموس گفته، بازیکنان اسپانیایی این خبر را لو نداده اند، به نوعی توپ را توی زمین خارجی های تیم به خصوص پرتغالی ها انداخته و این خودش نشان از وجود دودستگی در تیم دارد.
به هر حال، مارکا در گزارشش به نقل از مورینیو آورده بود که به راموس گفته، شماها با مصاحبه های تان من را کشته اید.
راموس به پرس یادآوری کرده که هیچ کدام از بازیکنان رئال در مقابل رسانه های خبری به انتقاد از مورینیو نپرداخته اند.
اندکی بعد از آن هم، سرخیو راموس در صفحه توئیترش نوشت:« کسی که می گوید که بازیکنان رئال دچار دودستگی شده یا اختلافی در تیم وجود دارد، دروغ گفته. ما گروه خوبی داریم و هر اتفاقی که بیفتد با هم متحدیم. می دانیم که با کنار هم بودن موفقیت ها از راه می رسند.»
راموس با اجازه باشگاه وبه خاطرمشکلات شخصی در تمرین روز دوشنبه رئال حضور نداشت.
 
 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =