فارس نوشت:

سردبیر یک نشریه یهودی معروف و ذی‌نفوذ در محافل یهودی-صهیونیستی برای متوقف کردن ایران هسته‌ای سه راه پیشنهاد کرد و افزود که مناسب‌ترین راه ترور رئیس جمهوری آمریکا توسط موساد است.
 
سردبیر نشریه «آتلانتا تایمز یهودی» پیشنهاد کرد که برای متوقف کردن ایران هسته‌ای، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا را ترور کند.
 
به گزارش آتلانتا تایمز یهودی، اندرو ادلر (andrew adler) سردبیر این نشریه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد که برای دفاع از اسرائیل در مقابل تهدید ایران به موساد و عوامل آن در آمریکا اجازه بدهد که اوباما را ترور کند.
 
ادلر در این مقاله مدعی شد که اسرائیل برای مقابله با ایران هسته‌ای سه گزینه پیش رو دارد:
 
1- حمله پیشدستانه به حماس و حزب‌الله.
 
2- حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران.
 
3- چراغ سبز دادن به جاسوسان موساد در آمریکا برای ترور باراک اوباما، تا بدینوسیله قدرت به معاون اول او [جو بایدن که در روزهای اولیه انتصاب خود اعلام کرد وی یک صهیونیست است] منتقل شود تا وی سیاستی را در پیش بگیرد که آمریکا با آن به اسرائیل در محو کردن دشمنان خود کمک کند.
 
وی در ادامه تصریح می‌کند که برای حفظ موجودیت اسرائیل راه سوم مناسب‌تر است.
 
این مقاله در محافل یهودی در آمریکا و رژیم صهیونیستی جنجالی برپا کرده است. ادلر نویسنده این مقاله از نویسندگان معروف یهودی و ذی‌نفوذ در محافل یهودی است.
 
این خبر را رسانه‌های مختلف آمریکایی و اسرائیل از جمله هافینگتون پست و روزنامه هاآرتص نیز منتشر کرده‌اند.
 
به گفته برخی کارشناسان، ارائه راهکارهایی از این دست بیش از هر چیز نشان‌دهنده سردرگمی و ناتوانی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هایی است که در زمان کنونی همزمان فشار سیاسی،‌ اقتصادی، تهدید نظامی و سیاست ترور مغزهای متفکر ایرانی را در پیش گرفته‌اند اما هیچ یک در قبال ایران موثر نبوده است.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    12 11
    کشور تقلبی اسراییل از زمان پایه گذاری عامل کشتار انسانهای بی گناه، عامل نا امنی و دلیل مستقیم آوارگی هزاران انسان بوده است. تفکر صهیونیسم برای بشریت خطرناک است. تفکر بیمار نژادپرستی در قرن بیست و یکم و توهم قوم برگزیده یهوه بر روی زمین بودن باعث شده این صهیونیستها آنقدر نفرت انگیز شوند که اروپا و آمریکا حاظرند به هر قیمتی امنیت رژیم ضد بشری و خطرناک اسراییل را تامین کنند که مبادا به سر صهیونیستها بزند که بخواهند به اروپا برگردند. باید با حربه فرهنگی ریشه صهیونیزم را خشکاند و اسراییل را با از بین بردن ایمان و تفکر صهیونیستها نابود کرد نه با جنگ. صهیونیسم به دلیل فطرت نژاد پرستانه و تفکر خطرناکش همان گونه که تاکنون نشان داده از انجام هیچ جنایتی کوتاهی نمیکند. اسرییل فقط بدین شکل نابود شدنیست.
  • ali NL ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    12 13
    روزی میشه که همین آمریکا نابود کننده اسراییل جنایتکار میشه .دنیا همیشه به کام دوستان نیست.