همزمان با افزایش 19 دلاری قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی، بهای سکه در بازار داخلی نیز بالاتر رفت.

بر پایه نرخ 1661 دلاری هر اونس طلا در لحظه مخابره خبر، در بازار داخلی سکه قیمت ها  تا ظهر امروز مطابق جدول زیر تغییر کرد:
نوع
قیمت دوشنبه
قیمت سه شنبه
تغییر قیمت(تومان)
تمام سکه طرح قدیم
703000
740000
37000
تمام سکه طرح جدید
695000
730000
35000
نیم سکه
347000
365000
18000
ربع سکه
179000
187000
8000
 گفتنی است، قیمت هر گرم طلای 18 عیار به نزدیکی 70 هزارتومان رسیده است.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدرضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    120 2
    من ماشینمو دوشنبه دو هفته پیش فروختم سکه خریدم تا الان 2 میلیون و هفتصد در عرض 2 هفته سود کردم. جالبه میخواستم پولمو بذارم تو بانک اصلا تو فکر دلال بازی نبودم دیدم ارزش پول داره از بین میره رفتم سکه خریدم. حتی جرات نکردم دلار بخرم
  • بدون نام US ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    47 2
    وقتی از دیروز تا حالا قیمت جهانی ثابت بوده و قیمت دلار رو هم قایون 140 اعلام می کنند بماند که می گویند 900 بیشتر نیست!!!! پس افزایش قیمت باری چیست؟ به این نکته هم توجه داشته باشید که بانک مرکزی در این چند روز به یکباره سکه را گران کرد!
  • نيما IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    70 1
    واقعا" بانك مركزي منتظر چي هست كه وارد عمل بشه قطعا" اين شرايط به توليدات داخلي ضربه غير قابل جبراني را وارد خواهد كرد وقتي شما با سرمايه گذاري در سكه و دلار مي توانيد در عرض يك ماه اندوخته خودتون را 25 درصد افزايش بدهيد دليلي نداره در بخش توليد با آن همه دردسر و ماليات سرمايه گذاري كنيد .آيا در اين شرايط پرداختن به مقوله فاز دوم هدفمندي يارانه ها منطقي است ؟ آيا بهتر نيست ابتدا شرايط اقتصادي موجود را سر و سامان داد وبعد به فكر فاز دوم هدفمندي يارانه ها بود !
  • بدون نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    الحمد ل... با فیلتر شدن سایت Mesgal آرامش بر بازار سکه و ارز برقرار شد!
    • محمد IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
      2 3
      برو بابا فکر کنم با اصحاب کهف خواب بودی که نمیدونی تکنولوزیانقدر پیشرفت کرده که مردم برای اگاهی از قیمت سکه احتیاجی به سایت مثقال ندارند که حالا با فیلتر شدن اون بازار بخواد آرامش پیدا بکنه
  • مراد IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    97 6
    حالا خدا را شکر که سکه نمی خوریم وگر نه یک خورده سخت می شد اقای رییس جمهور ازسفر خارج آمده اند خودشان هم مثل بنزین که یک شبه کردند 700 تومان درستش می کنند خدا سایه اش را از ما نگیرد .
  • بدون نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    82 0
    اقا تورو خدا فکر جوونا باشید؟؟؟سکه این طوری می ره بالا همه میرن زندان. اصلا کسی فکر این همه جوونی که بخاطر سکه توزندانن بابت مهریه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • lمحسن IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
      8 0
      نه دیگه دوست عزیز اگر قرار بود به فکر باشن که اینجوری نمیشد بعدشم با این گرونی سکه تقریبا همه مهریه اجرا شده ها در زندان تبدیل به حبس ابد میشن ..راحت وخوب ....واقعا دیگه حالم از این وضعیت اقتصادی (فقط اقتصاد ها به بقیه گلکاریها کاری ندارم)به هم میخوره
    • علیرضا IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
      7 0
      عزیز دلم ، مهریه رو به ریال بزن که سود توشه .
    • بدون نام GB ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
      6 1
      مشکل از قانونه که افراد رو فقط بدلیل داشتن بدهی آنهم بدون داشتن تقصیر دیگری به زندان می اندازند. تازه دلیل اینکه چرا انقدر مهریه بالاست هم مفصله ولی بازهم بدلیل برخی اشکالات در مورد حقوق زن و مرد در قانونه. امیدوارم نمایندگان مجلس به این موضوع بپردازند.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    8 0
    خوش به حال دخترای دم بخت، دارن با دمشون گردو میشکونن!
  • مسعودی GB ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    12 1
    من تصمیم گرفتم تدریس دانشگاه رو ول کنم، برگردم ایران، یک هفته ارز خرید و فروش کنم یک هفته سکه. از درآمد ارزی فعلی م بالاتر سود می کنم. آمدم جانم به قربانت، سیاستگذاران!
  • سامان IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    14 0
    اگر بانك مركزي سود بانك ها را افزايش ندهد اوضاع از اين هم بد تر مي شود . 12 بهمن مدت يكسال سپرده سرمايه گذاري من تمام مي شود و مي خواهم همه پولم را از بانك بگيرم و طلا و ارز بخرم . خدا حافظ بانك . خدا حافظ توليد . سلام بيكاري.
  • بدون نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    19 0
    میخواستم از کلیه مسئولین کشور که توانستن اینطوری قیمت همه چیز به خصوص سکه را افزایش بدهند تشکر کنم
  • پارسا CA ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    16 7
    واسه من که بد نشد در عرض 6 ماه، 17 میلیون سود از همین نوسانات طلا ! این معادل حقوق 2 سال من هست. تازه من به براردرم (با 13.5 میلیون سود) و دوستم (با 7 میلیون سود) رو هم وارد این بازی کردم که الان از من خیلی متشکر و ممنون هستند ! با این گله و شکایات ما هم وضع اقتصاد مملکت درست نمیشه به نظر من، فقط آدم باید زرنگ باشه ببینه جریان آب کدوم طرف هست همون طرف شنا کنه.
  • فرزاد IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
    9 0
    دوستان گفتن زرنگ باشیم. این درست نیست قشر زیادی کارمند و کشاورز یا کارگر هستند که اطلاعی از بازار دلالی ندارن متاسفم که در کشورا م کارهای تولیدی و خدماتی هیچ ارزشی ندارن و برخی به درامد دلالی افتخار می کنن. این سود کرن ها چون مجازیه ارزششون سریع از بین میره چون تورم به دنبال داره. ما قشر متوسط دانشجو کارمند کشاورز معلم استاد کارگر باید از دلال بازی خوشحال باشیم؟ من جوان نگران آیندمم. نگران تمام تلاشی که برای کارم و تحصیم کردم هستم. تمنیت ندارم. من دلال نیستم. من دلال نیستم. من تولید و خدمت رو دوست دارم. من دلالی دوست ندارم.