رسالت در سرمقاله خود با عنوان «اتاق فکر فرقه سبز در غرب» نوشت:

 *افراطیون دوم خردادی در دو دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی پروژه سکولاریزاسیون را در دستور کار خود داشتند. آنها معتقد بودند شرط توسعه سیاسی دموکراتیزاسیون است . شرط دموکراتیزاسیون مدرنیزاسیون است و شرط مدرنیزاسیون نیز سکولاریزاسیون می باشد و چون این فرایند به طور طبیعی رخ نمی دهد باید از طریق فشار از پایین و چانه زنی در بالا آن را محقق کرد.به همین دلیل آنها به بهانه ای در18 تیر سال78 جرقه های یک آشوب را برای عملیاتی کردن این فرایند پدید آوردند اما5 روز پس از این ماجراجویی در23 تیر78 آنچنان پاسخی از مردم دریافت کردند که پروژه سکولاریزاسیون را فراموش کردند.با فرار طراحان این پروژه به آمریکا و اروپا پیاده نظام آنها در روزنامه های زنجیره ای هم یکی یکی پناهندگی گرفتند و هر کدام در یک رسانه صهیونیستی در غرب به استخدام درآمدند.
*آنها براساس وصیت هانتینگتون در کتاب موج سوم دموکراسی که گفته بود؛ «یک رئیس مردمی علاقه مند به غرب را جلو بینداز و از طریق آمریکا مشروعیت آن را تامین کن» عمل کردند و پروژه خود را در انتخابات دهم ریاست جمهوری عملیاتی کردند. آنها برای اینکه در این پروژه کم نیاورند به جای یک نفر، دو نفر را جلو انداختند که یکی حداقل به عنوان ذخیره و به اصطلاح زاپاس عمل کند. این دو نفر تاکنون در صف اول معارضه با انقلاب و نظام، افراطیون دومخردادی را همراهی کردند و لحظه ای از این همراهی فروگذار نکردند.
*آنچه امروز ما در برابر آن هستیم یک جریان سکولار نیست بلکه یک طیف وسیع از لائیک ها هستند که هیچ پرده پوشی در ضدیت و دشمنی با اسلام و مظاهر اسلامی و دینی ندارند.خوشبینی برخی به این جماعت و انکار اخبار و رویدادهایی که هر روز خود آنها در رسانه های غرب منتشر می کنند باعث شده است که هنوز برخی روی اقناع عده ای تاکید داشته باشند. وقتی یک طرف از اساس منکر همه باورهای دینی است وحتی به آن اعلام جنگ داده چطور برخی روی مسلمان بودن آنها با معترضین چانه می زنند.
*حلقه پنج نفری (گنجی ، سروش ، بازرگان، کدیور و مهاجرانی) اتاق فکری است که همه استعداد ضد دینی وضد اسلامی و ضد شیعی استکبار جهانی را علیه ملت ایران تجهیز می کند . نشست های این جماعت معمولا با حضور مسئول میز ایران درMI6 برگزار می شود. اینکه سرویسهای امنیتی و جاسوسی به این جمع امید بسته اند جالب است. به نظر می رسد مسئولان دستگاه جاسوسی انگلیس در نهضت مشروطه و نهصت ملی آدمهای پخته ای بودند. امروزMI6 به کسانی دل بسته است که نمی توانند خانواده خود را جمع و جور کنند و ترجیح داده اند جلای وطن کنند این افراد چطور می توانند72 فرقه متفاوت در سه رده کفر، نفاق و الحاد را تحت خیمه فرقه سبز گرد آورند.
/29217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    21 2
    مثلاً ترکیه که هم سکولار و هم دموکرات است، آیا مخالفتی با دین و اسلام و مظاهر اسلام وجود دارد؟
    • حسین IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
      0 2
      خیلی مخالفت وتضادداره.اصلا اسلام باسکولاریسم قابل جمع شدن نیست.اصلابه ترکیه نمیشه اسم اسلام روگذاشت؟
  • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    27 2
    اگر ام آی 6 اون قدر ساده بود که رسالت از اینجا رصد کنه کارهاشون را ام آی 6 نمیشد! ترو خدا با بودجه دولتی اينا رو ننویسین، حداقل یه روزنامه خصوصی بزنید تا ببینید چقدر خریدار داره حرفاتون!
  • بدون نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    24 2
    نه....واي .... جدي ميگين....چقدر خيانتكار....واي...