دکتر صادق زیباکلام در یادداشتی که در وبلاگش در خبرآنلاین منتشر کرده است، از تحریف اظهاراتش درباره دانشگاه آزاد انتقاد کرد.

وی نوشته است: " مشرق نگفته بود که بنده در مصاحبه می گویم که 'هیچ نهاد، سازمان و موسسه ای اعم از دولتی، نیمه دولتی یا خصوصی بعد از انقلاب به اندازه دانشگاه آزاد در توسعه سیاسی، اجتماعی و پیشرفت کشور نقش نداشته'؛ مشرق نگفته بود که بنده در مصاحبه می گویم که 'بالاترین و مهم ترین خدمت دانشگاه آزاد در فراهم آوردن تحصیلات عالیه برای زنان و دختران کشورمان بوده..."
وی ادامه می دهد: " متاسفانه در مورد سایت مشرق این گونه شد و نزدیک به دو ساعت گفتگو مورد تحریف کامل قرار گرفت. مسئول سایت مربوطه گفته بودند که مصاحبه در خصوص انتخابات خواهد بود، در حالیکه در شروع مصاحبه مساله دانشگاه آزاد را مطرح کردند. حدود چهل دقیقه از مصاحبه در رابطه با دانشگاه آزاد بود که صدر تا ذیل آن حذف شده بود و بخشی هم که آمده بود دروغ، اعوجاج و تحریف محتوای نظر بنده بود. قبل از هر چیز بایستی بگویم که نظر من در مورد دانشگاه آزاد، و نقش آن در پیشرفت، ترقی و توسعه همه جانبه کشور، به علاوه مدیریت آن ظرف سه دهه گذشته مطلب مخفی نبوده. ازتیر84 که اصولگرایان به قدرت کامل رسید ند تا به امروز مصمم بوده اند که به انحاء مختلف و هر طور شده دانشگاه آزاد را هم تصرف نمایند. ظرف این 6 سال نظر من در مورد دانشگاه آزاد و مدیریت آن بارها و بارها در رسانه های مختلف اعلام شده و هیچ ابهام و تردیدی یا موضع گیری دو پهلویی در مورد آن نداشته ام. "
برای مطالعه متن کامل این یادداشت لطفا اینجا را کلیک کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =