سال گذشته سازمان محیط زیست، تلاش کرد با استفاده از ببر سیبری، راهی برای احیای ببر مازندران بیابد، اما هر دو ببر نر و ماده سیبری در ایران به مشمشه مبتلا شدند و یکی هم تلف شد. شاپور داشاد، مالک باغ وحش بابلسر و تربیت کننده حیوانات وحشی معتقد است برای احیای ببر مازندران باید سراغ ببرهای کراسنوا رفت. فایل صوتی زیر گفتگوی خبرآنلاین با او در حاشیه جسنجو برای یافتن پدر و مادر توله شیرهای تهران گرد، درباره احیای ببر مازندران است.<BR>

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    این صدای ان مسئول سیرک است که شیرهایش پراکنده و اتلاف شدند و تیپی مشابه اقای اینانلو دارند. خیلی خنده دار و جالب است که به جای نظر خواهی از دانشمند ژنتیک از افراد سنتی راهکار میطلبید. در واقع رویه حفاظت و تکثیر را میشود حتی به ایشان سپرد. و ببر و درنای سیبری و فیل و کرگدن را نیز مطرح کنید بیاید در باغ وحش خود تکثیر کند. قاره اسیا در گذشته به افریقا متصل و فیل و کرگدن نیز داشت.
  • بدون نام IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    شیرها باعث امر خیری شدند اینکه اعلام نظر کننده احیا سایر گونه های در خطر انقراض را هم یافتید. نمیدانم اینکه اینقدر استاد و دانشمند دارید چه میکنید که صاحب سیرک نهایت امر اخرین گزینه شما میشود. فقط بلد اید قرادداد درست کنید برای مطالعه اینکه با شرکت روسی قرارداد فنس کشی محوطه ببندید.