نسیم آنلاین نوشت:

همایش "فتنه و جنگ نرم" و رونمایی از چهار عنوان کتاب با محوریت فتنه سال 88 با حضور حجت‌الاسلام محسنی‌ اژه‌ای، دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، چند نماینده مجلس و جمعی از نویسندگان در فرهنگسرای پایداری برگزار شد.
حسینیان در این نشست اظهار داشت:‌
* اگر 19 دی‌ را به عنوان سرآغاز انقلاب اسلامی و 22 بهمن ‌را به عنوان روز تأسیس نظام جمهوری اسلامی بدانیم قطعا 9 دی هم روز بیعت مجدد با رهبری و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهیدان است.
* فتنه 88 حقیقتاً عمیق، بزرگ و سرنوشت‌ساز بود که باید نقطه‌ عطفی در تاریخ انقلاب محسوب شود. این روز امتحان و آزمایشی بود برای حاضران و قطعا برای الگویی برای آیندگان خواهد بود. گرچه فتنه 88 همانند یک زایمان با درد و رنج همراه بود اما در پی آن بزرگ‌ترین و زیبا‌ترین فعل و انفعال آفرینش الهی تبلور پیدا می‌کند.
* یکی از پیامدهای مبارک این جریان فتنه 88 رویش جوانانی بسیار حساس، انقلابی در خط رهبری و با تفکری ناب است.  هر کس دارای انصاف، فهم و درکی بود به این امر اذعان می‌کند که کشور بدون حضور رهبری مانند آیت‌الله خامنه‌ای ره به جایی نمی‌برد
* مرکز اسناد به عنوان رسالتی که در راستای تبیین حوادث تاریخی دارد تاکنون 19 کتاب را در رابطه با حوادث، عوامل، علت‌ها همراه با توصیف و تحلیل در زمینه فتنه 88 را به جامعه عرضه کرده‌اند. نزدیک به 253 هزار جلد از این آثار در راستای فتنه منتشر و به فروش رسیده است. که خود نشانگر نیاز جامعه به تبیین و بررسی ابعاد فتنه است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =