معاون مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی گفت: پلس از دو سال گذشته در جریان اختلاس سه هزار میلیاردی بود و هشدارهایی هم داده بود.

بحث اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی هنوز هم کلی حرف و حدیث به دنبال دارد از انتقاد به پلیس برای جلوگیری از این اتفاق بگیرید تا انتقاد به بانک مرکزی حالا سرهنگ محمدرضا مقیمی  در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت پلیس در پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانیمی گوید  پلیس از دو سال گذشته اطلاعاتی را در رابطه با این پرونده به دست آورده بود و با مجموعه بانک صادرات نیز مکاتباتی را در این زمینه داشتیم.در رابطه با این پرونده پلیس وارد عمل شده است و با دستور دادستان اقداماتی را در این پرونده انجام می دهد.
 

معاون مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با بیان اینکه پلیس اقدامات ریشه ای را در امر مبارزه با جرم اقتصادی انجام داده است تاکید کرد: جرم اقتصادی و فعالیت ناسالم تاثیر مستقیمی روی اقتصاد سالم جامعه دارد. ما سعی می کنیم با جرائم اقتصادی به هر شکلی برخورد کنیم.اولین اقدام ما شناسایی چالش ها و تهدیدها بود و در این زمینه تعدادی از نیروها را برای آموزش به کشورهای دارای پلیس جرائم اقتصادی اعزام کردیم. ضمن اینکه قوانین موجود در این خصوص نیز احصاء شد.
وی با اشاره به اینکه جرائم اقتصادی تنها در تهران رخ نمی دهدگفت: جرم اقتصادی تنها متعلق به تهران نیست و در اقصی نقاط کشور در حال رخ دادن است. اگر به فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری در سال 80 توجه می کردیم هم اکنون بحث مقابله با جرائم اقتصادی به موضوعات اخیر کشیده نمی شد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    20 2
    پس چرا تو این دو سال هیچ اقدامی نکردن و گذاشتن مبلغ اختلاس از 80 میلیارد در سال 88 به 3000 میلیارد در سال 90 برسه؟!
    • بدون نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
      17 2
      شاید خبری بوده خب!
  • م A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    15 0
    حالا که رو شده همه دارن میگن ما میدونستیم!!
  • بدون نام IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    5 0
    معاونت جرائم اقتصادی پلیس آگاهی؟! اصلا کی هستند؟ کجا هستند؟
  • بدون نام IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    6 0
    این معاونت جرائم اقتصادی شماره تماسی یا سایتی نداره؟
  • بدون نام IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    0 0
    کاش رشته دانشگاهی مبارزه با مفاسد اقتصادی در دانشگاه داشتیم در کارشناسی ارشد. و استاتید این معاونت و سایر اساتید هم می آمدند درس می دادند.