اگرچه آقاتهرانی گفت که جبهه پایداری نمی‌تواند با ساکتین کنار بیاید، اما حبیب​الله عسگر اولادی عضو کمیته 8+7 جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد که التزام به اصول، وحدت را به دنبال دارد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب کاندیداها دقت کنند، گفت: جبهه پایداری نمی‌تواند با کسانی که در جریان فتنه و انحراف ساکت بودند، کنار بیاید.  به گزارش فارس، مرتضی آقاتهرانی در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در هرمزگان گفت: خیلی‌ها هستند که با وجود سکوت در فتنه، کماکان مدعی اصولگرایی هستند و بر این عقیده‌اند که سکوتشان در زمان فتنه درست بوده است. این درحالی است که رهبری بارها و بارها همه خواص را به اعلام موضع شفاف در برابر فتنه و فتنه‌گران فرا خواندند.
آقاتهرانی همچنین در بخش سئوال و جواب این همایش ادامه داد: بنده در زمان دفاع‌مقدس در جبهه‌ها حضور داشتم و خارج از کشور نبوده‌ام. مسئله گرین‌کارت بنده نیز مربوط به قبل از زمانی است که بنده به حج رفتم و وقتی که برگشتم دیگر خبری از این حرف‌ها نیست. به گفته دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی موضوع گرین‌کارت وی مربوط به زمان تحصیلش در کانادا {آمریکا} است. وی افزود: بنده پس از شش ماه از اخذ مدرکم به ایران بازگشتم و هیچ دلبستگی به آن طرف ندارم.
آقاتهرانی با بیان اینکه این جریان مربوط به زمانی است که وی 35 ساله بوده است، یادآور شد: تاریخ گرین‌کارت بنده نیز تمام شده است.
اگرچه آقاتهرانی در موضوع انتخابات مجلس نهم، قائل به طرد برخی اصولگرایان است اما، در همین حال، عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان بر لزوم وحدت تمامی اصولگرایان تاکید کرد.  حبیب الله عسگر اولادی در همایش هیئت های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استانها که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، گفت: اصولگرایان باید بدانند التزام به اصول اقتضای وحدت را نیز به دنبال دارد. بیش از 5 دهه است که بنده در حاشیه رقابت جریان های سیاسی حضور داشته و در برخی موارد نیز در نیمه متن این رقابتها حضور داشته ام و به جرات می گویم که هیچ گاه گستره اصولگرایی را به این شکل ندیده ام.
به گزارش مهر وی با اشاره به اینکه خواست دشمنان تنازع بین طیف های اصولگرا است، خاطر نشان کرد: دشمنان می خواهند بین اصولگرایان تنازع ایجاد کرده تا با یک رقابت درونی طیف های مختلف اصولگرا یکدیگر را حذف کنند. شاید برخی از اصولگرایان حرفی برای گفتن داشته باشند که آیت الله مهدوی و یزدی فرمودند ما حرف های اضلاع مختلف اصولگرایی را خواهیم شنید و در جبهه متحد اصولگرایان به روی این گروه ها همیشه باز است.
عسگراولادی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه تمام 290 نفر نماینده مجلس نمی توانند مورد قبول کامل همه اصولگرایان باشند، گفت: اما تنازع ما نباید سبب آن شود که برخی کرسی ها به دست کسانی بیفتد که اصول را قبول ندارند. اصولگرایان باید برای این انتخابات صبر کرده وبه یک فهرست نهایی برسند و از حذف هم به صورت علنی و مخفی خودداری کنند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =