Asus ممکن است از تبلت 7 اینچی خود در CES پرده‌برداری کند، اما هنوز یک مسئه نامشخص است.

به نوشته Cnet یک وب سایت خبری ایتالیایی به نام Notebook Italia با انتشار برخی از جزئیات و تصاویر احتمالی این تبلت بیان داشته که Asus قصد دارد تلبت 7 اینچی خود را تنها به قیمت 299 دلار عرضه کند.
این تبلت 7 اینچی که Eee Pad Transformer Prime Mini 7 نام دارد در واقع ادامه راه Transformer Prime 10 اینچی است که این کمپانی اخیرا آن را عرضه کرده است. تبلت 10 اینچی Asus با صفحه کلید فیزیکی که به همراه خود دارد، چیزی فراتر از یک تبلت معمولی است. بر اساس آنچه Notebook Italia گفته مدل 7 اینچی هم که شبیه مدل قبلی است حتما این صفحه کلید را خواهد داشت اما در سایز کوچکتر و قطعا راحتی قبلی را ندارد.
این وب سایت همچنین مدعی شده که شاید هم آنچه Asus قصد ارائه آن را دارد تنها یک مدل جدیدتر از Eee Memo Pad باشد.
Asus در CES 2011، هم اعلام کرده بود که مدل آینده Memo 7 اینچی با وضوح تصویر 1280* 800 و احتمالا با سیستم عامل Honeycomb آندروید عرضه می شود و با پردازنده دو هسته ای Snapdragron خود؛ حافظه داخلی بین 16 تا 64 گیگا بایت خواهد داشت و با هر دو حالت Wi Fi و  3G کار خواهد کرد.
با اینکه این Notebook Italia حتی تصویر احتمالی این تبلت را هم ضمیمه خبر خود کرده اما مطئن نیست که بالاخره این کمپانی در CES از Eee Pad Transformer Prime رونمایی خواهد کرد یا از Memo Pad.
Asus هم هنوز هیچ نظری در رد یا تایید این خبر نداده است. اما ما مطمئنیم که در نمایشگاه CES همه چیز روشن خواهد شد.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =