باشگاه خبرنگاران نوشت:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت:‌ تشنج و حملاتی که از سوی برخی از شخصیت های خاص علیه آیت الله جنتی در آستانه انتخابات صورت می گیرد، بی تاثیر است و شورای نگهبان به صورت منسجم به وظایف خود عمل می کند.
حجت‌الاسلام جعفر شجونی در همایش جنبش عدالت و مهرورزی در خصوص اظهار نظر برخی از آقازاده ها مبنی بر عدم اسلامی بودن انقلاب‌های رخ داده در کشورهای عربی، خاطر نشان کرد: این موضوع نشان می دهد که این اشخاص به فکر و درایت کاملی دست پیدا نکرده‌اند و نر و ماده این آقازاده ها فاسد است، لذا انقلاب های رخ داده در منطقه به طور حتم بر پایه مبانی و آرمان های اسلام بوده و این گونه اظهار نظرها جز کینه ورزی محوریت دیگری ندارد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به اینکه شهرام جزایری به این دلیل که هم به بسیاری از شخصیت ها پول داده و هم در زندان افتاده فردی بدبخت است اظهار داشت:‌ مسئولین کشور باید بدانند ظلم به مردم، فامیل بازی، دزدی از بیت المال و رشوه در تمام دستگاه های اجرایی خاتمه پیدا می‌کند و کشور در مسیر عدالت قرار می‌گیرد تا کسانی که به طور صددرصد حامی امام(ره) هستند بتوانند به آرمان های خود در کشور دست پیدا کنند.
 
تماس تلفنی احمدی نژاد و مدودف
مهر نوشت:
کاخ کرملین امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد "دیمیتری مدودف" از موضع رضایتخبش ایران در قبال تلاشهای روسیه در موضوع هسته ای این کشور ابراز خرسندی کرده است.
بر این اساس دو طرف درباره ادامه مذاکرات در این زمینه توافق کرده اند. بنا بر این گزارش گفتگوی روسای جمهوری ایران و روسیه پس از تلاش دیپلماتهای اروپایی برای دستیابی به یک اجماع در تحریم نفت ایران در شب گذشته، انجام شده است.
 این در حالی است که همکاری نزدیک ایران و روسیه در نیروگاه هسته ای بوشهر و مخالفت مسکو با تصمیمات خصمانه آمریکا و همپیمانانش، از موانع اصلی دستیابی غرب به اهدافش به شمار می رود.
 
سفر فرمانده کل سپاه به شهر مقدس قم           
ایسنا نوشت:
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه که به منظور شرکت در یادواره شهید والامقام عبدالله میثمی امروز به شهر مقدس قم سفر کرده است به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی نماینده ولی فقیه در سپاه با مراجع عظام آیت‌ا... نوری همدانی ،آیت‌ا... جوادی آملی و آیت ا... مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
همچنین سردار جعفری در ادامه این سفر به همراه فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) بازدید کرد و پیرامون ارتقاء سطح علمی دانشگاه‌های سپاه با رئیس این موسسه به تبادل نظر پرداخت.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قفس IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    38 4
    یه سوال دارم. سایت مثقال را کی آزاد می کنند. به خدا من روزی 10 بار میرفتم قیمت طلا و ارز را چک می کردم الان نمی دونم چیکار کنم. دیگه این کارشون رو آدم نمی دونه چه جوری جواب بده.
  • بدون نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    61 7
    از اینکه آقای شجونی اشرف مخلوقات خدا را به مقام حیوانات نر و ماده تنزل داده ممنونیم.
  • بدون نام IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    56 10
    همانطور که جناب شجونی پیش بینی کرده اند بنده هم فکر مکنم تا مدت کوتاهی دیگر عدالت کامل در تمام ایران حتی سازمانهای دولتی حاکم شود و همه کشورها در صف بایستند که ایران شیوه های گسترش عدالت را در آنجا هم اجرا کند